borat huumorissa ei naureta toisille vaan itselle
niille nauettaville ennakkoluuloille joita sinussa ja minussa on.
ei naureta siis kazakstanilaisille
Kommentit (13)
mitä, jos ei vaan naurata? Olen tyhmä?
ite en siedä jim carreyta
ja nuo leffassa esiintyneet hahmot kyllä useimmiten tekivät sen huumorin ihan itse, Borat vaan yllytti esille ne ennakkoluulot.
mutta se mitä olen nähnyt Karjalan kannaksella on paljon ulkoisesti tuollaista kuin Boratin Kazakstanissa, ei paljon naurata.
S. Baron Cohen on kuin uusi Monty Python. Jotain yhtä hyvää tulee ehkä taas joskus 30v päästä.
mutta se mitä olen nähnyt Karjalan kannaksella on paljon ulkoisesti tuollaista kuin Boratin Kazakstanissa, ei paljon naurata.
jotka meissä istuu istuu... vaikka hei ulkoisesti ei olisikaan kuin hollywooissa niin sisäisesti sitäkin loisteliaampaa
ite en siedä jim carreyta
tuossa toisessa ketjussa kyllä annettiin ymmärtää, että jos ei borat-huumori naurata, on tyhmä (ja kouluttamaton).
Mulla toimii tollanen ronskimpi yhteiskuntakriittinen huumori, jossa irvaillaan valtaväestön (johon itsekin kuulun) meiningille ja ennakkoluuloille.
Toiset tykkää sitten erilaisesta huumorista. Mä en jaksa katsoa yhtäkään sarjaa valmiiksi naurettua kivaa jenkkihömppähuumoria, se on tylsää ja hampaatonta.
ja nuo leffassa esiintyneet hahmot kyllä useimmiten tekivät sen huumorin ihan itse, Borat vaan yllytti esille ne ennakkoluulot.
ja reaktiot aitoja vai näyteltyjä??
Siinäpä se suuri kysymys piileekin!
Joku tajuaa ja joku ei. Joku tajuaa ja joku ei.
Joku tajuaa ja joku ei.
jos tajuaa, eikä silti naurata? Voi elämä tätä yksinkertaisuutta!
ole koskaan kuullut esim vitsiä, jonka kyllä tajuat, mutta se ei naurata (jos olet esim kuullut sen monta kertaa aiemmin)?