Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-v. enkä ole vieläkään alkanut käyttää silmänympärysvoiteita,

Vierailija
29.03.2010 |

eikä kylläkään ole ryppyjä. Pitääkö jo tajuta alkaa käyttämään?

t. paksuihoinen

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisiä naisia.

Ehkä se onkin katsojan silmässä. Osa teistä on katkeria ja negatiivisia ja haluaa nähdä toiset rumina ja vanhoina.

Itse olen positiivinen ja iloinen ihminen ja näen ihmisissä kauniita piirteitä. Minun ei tarvitse mielustellä vaan näen heissä yleensä aina jotain kaunista.

Että kauneus on katsojan silmässä. Negatiivinen ja katkera ja kateellinen ihminen näkee vain rumaa ympärillään.

Vierailija
22/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ikää 31 v. ja juonteita on. Että se siitä hyödystä kai...

Ihotyyppini kai on sellainen, sillä kaulassa ja dekolteellakin on ollut VUOSIkausia rantuja...tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöä tai ajanut kainalokarvojani. Muutama hassu haituva, ehkä ne ei siksi ole villiintyneet kun en ole niitä koskaan ajanut.

Vierailija
24/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa ryppyjä ja ryppyjä. Hymyrypyt eivät vanhenna, ne antavat ilmeikkyyttä. Sitten on katkeria juonteita, jotka vanhentavat.

keski-ikäisiä naisia. Ehkä se onkin katsojan silmässä. Osa teistä on katkeria ja negatiivisia ja haluaa nähdä toiset rumina ja vanhoina. Itse olen positiivinen ja iloinen ihminen ja näen ihmisissä kauniita piirteitä. Minun ei tarvitse mielustellä vaan näen heissä yleensä aina jotain kaunista. Että kauneus on katsojan silmässä. Negatiivinen ja katkera ja kateellinen ihminen näkee vain rumaa ympärillään.

Vierailija
25/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuolloin huomasin ensimmäiset pienenpienet rypyt ulkomailla auringonpaahteessa vietetyn kesän jälkeen.

Minulla on ohuehko, atooppiseen taipuvainen iho, ja talvella tarvitsen laadukkaan silmänympärysvoiteen jo ihan ihon kuivumista -> ihottumaa ehkäisemään. Tällä hetkellä käytän Lous Widmeriä, yleensäkin ns. apteekkimerkit ovat sopineet.

Vierailija
26/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten silmänympärysten ryppyisyyteen vaikuttaa erittäin paljon auringonsäteily/ silmien siristely -> hyvillä aurinkolaseilla suojaa myös silmänympärykset (tosin jos ei halua panda-efektiä ei varsinaista auringonottoa näin voi harrastaaa).

Vierailija
27/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka näkevät naisissa vain roikkuvaa nahkaa yms.

Minusta se kertoo näkijästä itsestään aika paljon. Se kertoo juuri sen, että ihmisellä on heikko itsetunto ja kohottaa sitä haukkumalla mielessään muita ja etsimällä heistä rumia ja huonoja piirteitä. Näin hänen heikko egonsa voi hyvin kun voi vertailla itseään muita paremmaksi.

Itse näen ihmisissä ne hyvät puolet. En tarvitse toisten haukkumista kohottaakseni itsetuntoani.

Mitä kertoo ihmisestä se, että nauraa sisällään, että ruma ja ryppyinen olet, tietäisitpä, että mielistelin sinua. Menitpä halpaan, haahaa.

on olemassa ryppyjä ja ryppyjä. Hymyrypyt eivät vanhenna, ne antavat ilmeikkyyttä. Sitten on katkeria juonteita, jotka vanhentavat.

keski-ikäisiä naisia. Ehkä se onkin katsojan silmässä. Osa teistä on katkeria ja negatiivisia ja haluaa nähdä toiset rumina ja vanhoina. Itse olen positiivinen ja iloinen ihminen ja näen ihmisissä kauniita piirteitä. Minun ei tarvitse mielustellä vaan näen heissä yleensä aina jotain kaunista. Että kauneus on katsojan silmässä. Negatiivinen ja katkera ja kateellinen ihminen näkee vain rumaa ympärillään.

Vierailija
28/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermaroller hoitoa iho pysyy hehkeänä ja siloisempana.

Vierailija
29/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin vettä ja saippuaa tarvittaessa.

Perusvoidetta olen laittanut kasvoihin kymmenisen kertaa en enempää.

Lärvi on kunnossa.

Vierailija
30/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivinen ja katkera!

Vai tarkoittaako? Ikä on selkeä fysiologinen ominaisuus, joka näkyy ihmisestä tai ainakin pitäisi näkyä. Pahempaa se on jos on itsensä niin leikkellyttänyt ja botoxilla turvottanut, ettei oikeaa ikää voi enää päätellä.

Itse ajattelin vanheta rehellisesti ja kantaa ryppyni ja roikkuvat nahkani kunniakkaasti.

Vierailija
31/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden pitäisi lisätä ihmisen kunnioitusta ja arvostusta. Outoa tämä nuoruuden ihannointi. Minä ainakin odotan innolla ensimmäisiä harmaita hiuksiani ja ihailen ryppyjäni. En minä niitä peitellä halua.

Vierailija
32/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ehkä perusrasvaa joskus sipaisseet jos iho ihan kuivalta tuntuu. Vähän pulleita ovat myös, joten kaunis, suht sileä ja ei kovin ryppyinen iho heillä on..

..Mutta, kyllä he todellakin vähintään ikäisiltään näyttävät, vaikka ihan nättejä ja suht rypyttömiä ovatkin. Kyllä se ikä tekee tehtävänsä kaikilla, vaikka toisilla ikääntyminen onkin vähän hitaanpaa. Itse olen todella hehkeä, nuoremman näkoinen nelikymppinen;)

Vierailija
33/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tyyppiset kirjoitukset. Ikään kuin se olisi jokin ylpeilyn aihe. Kaikille ei mitenkään edes onnistu tuo "käyttämättömyys", sillä esim. pakkasella kuivaihoisilla iho kuivuu.

Vierailija
34/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin ylpeillä sillä, että minulla ei nuorena ollut finnin finniä. Iho oli aina niin hyvä! Eikä minun naamani kiillä koskaan! En ole eläessäni tarvinnut puuteria! Kaikki meikkivoiteet pysyvät naamassa eivätkä valu pois! Ihohuokoseni ovat pienet, iho on pehemeä kuin vauvan peppu!

Muta - Tässä ketjussa joudun sitten toteamaan, että olen jo vuosikausia joutunut rasvaamaan itseäni.

Kolikolla on nääs aina molemmat puolet.

-tyyppiset kirjoitukset. Ikään kuin se olisi jokin ylpeilyn aihe. Kaikille ei mitenkään edes onnistu tuo "käyttämättömyys", sillä esim. pakkasella kuivaihoisilla iho kuivuu.

Vierailija
35/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole - ja ikää oli 44 vuotta. Viimeksi eilen kysyttiin papereita alkossa, myyjä oli lentää selälleen kun näki ikäni, näytän kuulemma korkeitaan 20 vuotiaalta. Geenit ratkaisevat, myös äitini on ikäistään nuoremman näköinen. Toki olen muutenkin nuorekas, painoindeksini on 19 jne.

Vierailija
36/36 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt säännöllisesti kaksfemmasta. Nyt olen neljäfemma ja hyvin nuoren näköinen sellainen. Mutta saattaapi johtua geeneistä, eikä rasvoista.