Olen 38-v. enkä ole vieläkään alkanut käyttää silmänympärysvoiteita,
eikä kylläkään ole ryppyjä. Pitääkö jo tajuta alkaa käyttämään?
t. paksuihoinen
Kommentit (36)
iho, jossa on rasvaa alla ryppyyntyy hitaammin. Siksi esimerkiksi silmänympärille rypyt tulevat nopeammin, sillä silmänympärysiho on yleensä todella ohutta eikä siinä ole useillakaan rasvakerrosta alla.
joka ei moisia aineita käytä.
Itse olen käyttänyt säännöllisesti kaksfemmasta.
Nyt olen neljäfemma ja hyvin nuoren näköinen sellainen. Mutta saattaapi johtua geeneistä, eikä rasvoista.
kohta enkä käytä, ole kokeillut, mutta koska atoopikon iholle ei kaikki sovi on jäänyt kokeiluksi.
ja hätäpäissäni alkanut ostelemaan vaikka sun minkälaisia voiteita (yö, päivä, silmänympärys, kiinteyttävä, ihohuokosia pienentävä, pikakaunistaja) ihan syystä, että rypyt ovat alkaneet rehottamaan ihan yhtäkkiä.
Ja nythän olen kai auttamattomasti myöhässä, ehkä olisi pitänyt ennaltaehkäistä. Tuskin mitkään ihmevoiteet saavat jo tulleita ryppyjä katoamaan, vai saavatko?
Jhyvin vähän muitakaan rasvoja.Lasten lapset ihmittelevät miten pehmeät kädet sulla on.En myöskään tarvinnut käsi rasvoja,Qlisiko perinnöllistä äitini oli kuollessaan 83 vuotias ,mutta ei ryppyjä ihossa.
ja ostin ensimmaisen ryppyvoiteen syksylla. Ei ole tarvetta, iho on silea ja kimmoisa. Olen kaynyt elamani aikana 2x kosmetologilla ja molemmat on sanoneet etta ihossani on paljon kollageenia omasta takaa joten ihan heti rypisty edes kaulasta tai decoltee alueelta
Olen välillä käyttänyt ja välillä jättänyt käyttämättä ja MITÄÄN eroa en ole huomannut. Ne rypyt mitä tulee, tulee ilman rasvojakin joka tapauksessa.
Rasvahan on vaan sitä varten, että iho ei pesun jälkeen kiristä. Muuta varsinaista pointtia naamarasvoilla ei ole.
Siis se on huono jos joku käyttää?
Anteeksi nyt, mutta tollasen kuvan te annatte kun ian "pitäisi jo tajuta käyttää"!
Käytän itse kosteuttavia tuotteita, kuorin ihoa.
Hymyilen paljon ja vuosikymmenien hymyily näkyy JO silmien ympärillä -tosin itse pidän niitä vaan seksikkäinä lisinä kasvoilleni.. Joku toinen saattaa haluta häivytellä ihon muutoksiaan. Onko siinä jotain pahaa???
ainakin mulla. Todella moni voide turvottaa silmänympärysiholle laitettaessa. turvotessa iho venyy ja venynyt iho menee rypyille.
30-vuotias ja yhtään ryppyä ei kasvoilani ole. Päivävoidettakaan en käytä, joskus sipaisen ripsiväriä. Äidillänikään ei ole ryypyjä ja hän on 82-vuotias, luullaan n. 45-vuotiaaksi. Geeneistä se on kiinni eikä voiteista.
Mutta jos ei halua käyttää ravinteita tai kosteutusta, niin ei tarvitse.
Minun ihoni voi paremmin kun saa vitamiineja sisä- ja ulkokautta. Mutta jos joku ei halua ravita solujaan, niin ei ole pakko.
joka ei moisia aineita käytä.
Itse olen käyttänyt säännöllisesti kaksfemmasta.
Nyt olen neljäfemma ja hyvin nuoren näköinen sellainen. Mutta saattaapi johtua geeneistä, eikä rasvoista.
En ole käyttänyt koskaan kuin perusvoidetta kasvoihin.
Geeneissä se on.
Kaikki on aina nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat.
Todellisuudessa ainakin kaikki omat ikätoverini näyttävät jo melkoisen räjähtäneiltä.
On ryppyä ja roikkuvaa nahkaa mutta ilmeisesti naiset eivät sitä itse itsestään huomaa vaikka kuinka peiliin tuijottaisivat. Aina ihan välillä kauhistun kun näen pitkän ajan kuluttua jonkun vanhan kaverini ja totean kuinka vanhentunut se on. En hetkeäkään kuvittele, etten näyttäisi sen silmissä ihan yhtä vanhentuneelta. Vaikka omasta mielestäni olenkin aina se paremmin säilyneen näköinen. ;-)
ap:n aloitus kertoo lähinnä rasvaisesta ihosta.
Minä olen 41 v ja käyttänyt voiteita ties kuinka kauan. Ja ne todella auttavat, kun on kyse sellaisesta ihosta kuin minulla on. Mieskin kysyy, miksi olet noin ryppynen, jos vaihdan voiteet halvempaan ja huonompilaatuiseen.
Ei sen puoleen, ei minua rypyt haittaa. Nehän ovat vain ilmeikkäitä. Ihon veltostumista minä pelkään, en halua näyttää buldogilta. Onneksi äitinikään ei sellaiselta näytä, ehkä en siis minäkään.
Haluan kuitenkin mennä off topic: rypyttömyys ei takaa nuorekkuutta. Minulla on kaveri, jolla oli nuorena paha akne ja paksu iho. Hän on vieläkin täysin rypytön, vaikka ei käytä ihossaan mitään. Mutta ihan ikäisensä näiköinen kuitenkin on! Eli ihmisen ulkoinen ikä on kokonaisuus tyyleinen päivineen. Tätityyli vanhentaa, oli ryppyjä tai ei.
Ehkä sitten oudot ihmiset vain mielistelevät minua kun ihmettelevät kuullessaan ikäni. Luulevat 10 vuotta nuoremmaksi.
Mutta ihan miten haluat. Uppoa sinne mainostajien ihaniin ja kalliisiin ryppyrasvoihin ja läskeihisi ja roikkuviin nahkoisisi. Kaikki eivät ole onneksi samanlaisia kuin sinä.
Todellisuudessa ainakin kaikki omat ikätoverini näyttävät jo melkoisen räjähtäneiltä.
On ryppyä ja roikkuvaa nahkaa mutta ilmeisesti naiset eivät sitä itse itsestään huomaa vaikka kuinka peiliin tuijottaisivat. Aina ihan välillä kauhistun kun näen pitkän ajan kuluttua jonkun vanhan kaverini ja totean kuinka vanhentunut se on. En hetkeäkään kuvittele, etten näyttäisi sen silmissä ihan yhtä vanhentuneelta. Vaikka omasta mielestäni olenkin aina se paremmin säilyneen näköinen. ;-)
Ehkä sitten oudot ihmiset vain mielistelevät minua kun ihmettelevät kuullessaan ikäni. Luulevat 10 vuotta nuoremmaksi.
Mutta ihan miten haluat. Uppoa sinne mainostajien ihaniin ja kalliisiin ryppyrasvoihin ja läskeihisi ja roikkuviin nahkoisisi. Kaikki eivät ole onneksi samanlaisia kuin sinä.
Usko vaan vapaasti niitä kehuja, jos ne kerran ovat itsetunnollesi noin tärkeitä.
Minulla on ihan tietty lausekin, jolla mielestelen :-), mutta en sitä paljasta paljastumisen pelossa. Jos nyt toinen on selkeästi ikäistään vanhemman näköinen, niin sitten en kommentoi mitään. Muuten aina totean jotain kohteliasta toisen iästä.
Minä siis olen 41 v ja olen tavannut kaksi ihmistä viimeisten vuosien aikana, jotka ovat olleet selkeästi ikäistään nuoremman näköisiä. Siis KAKSI KAPPALETTA.
18, vaimikäsenytoli
Ehkä sitten oudot ihmiset vain mielistelevät minua kun ihmettelevät kuullessaan ikäni. Luulevat 10 vuotta nuoremmaksi. Mutta ihan miten haluat. Uppoa sinne mainostajien ihaniin ja kalliisiin ryppyrasvoihin ja läskeihisi ja roikkuviin nahkoisisi. Kaikki eivät ole onneksi samanlaisia kuin sinä.
Kaikki on aina nuoremman näköisiä kuin oikeasti ovat. Todellisuudessa ainakin kaikki omat ikätoverini näyttävät jo melkoisen räjähtäneiltä. On ryppyä ja roikkuvaa nahkaa mutta ilmeisesti naiset eivät sitä itse itsestään huomaa vaikka kuinka peiliin tuijottaisivat. Aina ihan välillä kauhistun kun näen pitkän ajan kuluttua jonkun vanhan kaverini ja totean kuinka vanhentunut se on. En hetkeäkään kuvittele, etten näyttäisi sen silmissä ihan yhtä vanhentuneelta. Vaikka omasta mielestäni olenkin aina se paremmin säilyneen näköinen. ;-)
viesi karkasi....
Eli kyllä minä uskon, että joku tässäkin ketjussa voi olla ikäistään nuoremman näköinen, mutta uskon myös ylläolevaa kirjoittajaa, joka puhuu, että meillä on omat illuusiomme itsestämme.
Toisekseen jokainen ihminen arvioi toisen iän eri tavalla. Poikkeuksetta minun mieheni arvioi ihmiset vanhemmiksi kuin minä itse arvioin. Hän arvioi aina toisen ihmisen 3-5 vuotta vanhemmaksi kuin minä.
enkä käytä vielä edes päivävoidetta. Pesen aina kasvoni vain vedellä ja laitan aamuisin vain ripsiväriä, en mitään voiteita. Iho vieläkin rypytön ja hyväkuntoinen :) Eiköhän se ole vähän ihotyypistäkin kiinni.