Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa isän halu pussata tytärtään 9v. aina suulle.

Vierailija
29.03.2010 |

Miksi ei voi halata ja suukottaa vaikka poskille?

Isä haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja päivän kaljalle. Lisänä viikset, jotka pistävät ja tuntuvat lapsesta epämiellyttäviltä.

Minua ällöttää niin paljon, että voisin haljeta raivosta.

Olen sanonut tästä mutta ei mene perille.

t. äiti ja lähivanhempi

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi voi itse sanoa asiasta isälleen?

Vierailija
2/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi voi itse sanoa asiasta isälleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka äiti olisi se joka pussaa, sekään ei käy meidän pirtaan

Vierailija
4/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta se ei ole fiksua toimintaa KOSKAAN.

Vierailija
5/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoa tms äitiä sanomaan asiasta.

Vierailija
6/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lasta ei pidä suukotella suoraan suulle. Isä taikka äiti.

Vierailija
7/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne lapsiraukat joutuvat kestämään.

Vierailija
8/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yrittää opettaa oman kulttuurinsa tapaa lapselle? Tietysti, jos lapsesta on epämiellyttävää, niin semmoinen pitää heti lopettaa! Entä jos lapsesi kääntäisi aina posken niin, että pusu osuisi poskeen eikä suulle...?

Vierailija
9/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suulle pussaamisessa ei ole mitään yök ja epänormaalia. Ehkäpä johtuu siitä, että olen asunut maassa, jossa suulle pussaaminen on tavanomaista vanhempien ja lasten välillä.

Suorastaan oudoksuttaa, että näin moni on pitänyt tapaa ällöttävänä. Ettekö te siis koskaan ole pussanneet lasta suulle? kyllä mä ainakin lapsena pussasin vanhempiani suulle, ja kummipoikaa pussaan myös suulle (5-v). Omia lapsia ei vielä ole, mutta kyllä musta tuntuis aika luontevalta pussata omia lapsia suulle, näin ajatuksena.

Vierailija
10/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suulle pussaamisessa ei ole mitään yök ja epänormaalia. Ehkäpä johtuu siitä, että olen asunut maassa, jossa suulle pussaaminen on tavanomaista vanhempien ja lasten välillä.

Suorastaan oudoksuttaa, että näin moni on pitänyt tapaa ällöttävänä. Ettekö te siis koskaan ole pussanneet lasta suulle? kyllä mä ainakin lapsena pussasin vanhempiani suulle, ja kummipoikaa pussaan myös suulle (5-v). Omia lapsia ei vielä ole, mutta kyllä musta tuntuis aika luontevalta pussata omia lapsia suulle, näin ajatuksena.

Vierailija
11/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat todennäköisesti itse joutuneet insestin/pedofilian uhreiksi. Ei siinä mitään ällöttävää muuten olisi jos äiti lastaan suulle pussaa, tai isä.

Vierailija
12/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suulle pussaaminen on varattu vain puolisoani varten. Rakastavaiset pussaa suulle, omaa lasta suukotan poskelle/tukkaan.

Mieheni mielestä tosin 5-vuotiasta ei enää tarttisi suukotella, tai opettaa suukottamaan poskelle toisia. Minusta se on pelkästään ihanaa. Kaipa poika 10 vuoden päästä lopettaa...

Vierailija
13/18 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa joka haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja päivän kaljalle ja jolla on viikset :D

Vierailija
14/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi suudella esim.omaa isääni, yäks

Missä vaiheessa lapsiaan suulle suukottelijat lopettavat sen vai jatkuuko tämä tapa lapsen aikuisikään asti?

Hammaspöpöjen vuoksi en myöskään suukottaisi lapsia suulle.

Vierailija
15/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos puhuisit tytön kanssa asiata ja jos tyttö ei siitä pidä sanot että tyttö voi sen kieltää. Neuvot tyttöä sanomaan esim. että ei saa pussata suulle, mutta halata saa.

Vierailija
16/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kun mietin, kuka on mennyt tekemään lapsen miehen kanssa joka haisee tupakalle, vanhalle viinalle ja päivän kaljalle ja jolla on viikset :D

Vierailija
17/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NORMAALI vanhempi ei suutele lasta suulle.

seuraa tyttösi käytöstä,niin pääset heti perille siitä,jos isä työntää kätensä lapsenne pikkareihin tms.!!

Vierailija
18/18 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt viittikö.

Mutta tässä tapauksessa lapsi ei siitä pidä, joten sitä pitää kunnioittaa - ei ole kyse mistään vanhemman "oikeudesta pussata suulle". On kyse lapsesta ja siitä, että hänellä on oikeus omaan ruumiiseensa ja itsemääräämisoikeus. Hän ei tuosta tavasta pidä, joten se on syytä lopettaa. PISTE.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi