Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kakkavaipanvaihto ja tiskikäsineet

Vierailija
29.03.2010 |

Odotan esikoistani ja olen hieman ulkona vaipanvaihdosta. Käytetäänkö kakkavaipanvaihdon aikana joitain kumikäsineitä ettei kädet mene paskaisiksi? Vai kuinka se paska irroitetaan pois? Tätä mietimme mieheni kanssa aamulla. Mieheni veikkailee että paska suditaan pois paperilla.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin toimii. Mieluummin niillä kuin paljaalla kädellä siivoamaan kakkaa pois iholta. eikä ole onneksi tullut mitään yliherkkyysjuttuja vauvalle niistä.

Vierailija
22/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on myös ekseema ja liiallinen käsien pesu huonontaa ihoa.

Käyttävätkö päivähoitajat lastentarhassa kumikäsineitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaariin tai pottaan!

On paljon siistimää kuin vaippaan paskattaminen.

Vierailija
24/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanotaan että pyllyn pesussa ei saa nyrpistellä nenää yms. koska pieni huomaa että hänen alapäässään on (luulee) jotain vikaa ja vaikuttaa myöhempään oman sukupuolen suhtautumiseen.

enkä silti usko ap:ta

Vierailija
25/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävätkö päivähoitajat lastentarhassa kumikäsineitä?

Ei tietenkään mitään kumihanskoja.

Vierailija
26/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcher painepesurilla?

Vierailija
27/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcher painepesurilla?

Toinen vaihtoehto on laittaa vauva pesukoneeseen pyörimään, 30-asteen lyhyt ohjelma ilman linkousta.

Vierailija
28/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin tehdään pk:ssa

Vierailija
29/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kyllä lähtee puhtaaksi muutenkin, ei tarvi kättä työntää paskaan.

Vierailija
30/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkiessä kertakäyttökäsineitä, koska kyseessä ei ole oma lapsi ja pyllyjä pestään monelta lapselta peräkkäin. Kotona olen aina pessyt omien lasten pyllyt ilman käsineitä.

Vierailija
31/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkiessä kertakäyttökäsineitä, koska kyseessä ei ole oma lapsi ja pyllyjä pestään monelta lapselta peräkkäin. Kotona olen aina pessyt omien lasten pyllyt ilman käsineitä.

vaihdat käsineen pesujen välillä.

Vierailija
32/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään vauvanhoitoa käsitteleviä kirjoja?

Onneksi tämä kakkavaipanvaihto selvisi ennenkuin vauva saapuu.

ap.

Vierailija
33/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylikäsineitä saa Suomessa apteekeista ja monista ruokakaupoistakin. 100 kpl/6e. Niitä näyttävät käyttävän päiväkodissa.

Kahden ekan lapsen pyllyt pesin paljaalla kädellä ongemitta, mutta myöhemmin iho ärtyi selkeästi kakkaan koskemisesta (minulla on paljon allergioita) ja aina olen kolmannen kakat pessyt vinyylikäsineillä. Ihan helppo ottaa käsilaukkuun tai hoitolaukkuun varavaipan kanssa pari vinyylikäsinettä irrallaan.

Vierailija
34/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kirjoitinkin, että käytän käsineitä en käsinettä.

vaihdat käsineen pesujen välillä.

Vierailija
35/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylikäsineitä saa Suomessa apteekeista ja monista ruokakaupoistakin. 100 kpl/6e. Niitä näyttävät käyttävän päiväkodissa. Kahden ekan lapsen pyllyt pesin paljaalla kädellä ongemitta, mutta myöhemmin iho ärtyi selkeästi kakkaan koskemisesta (minulla on paljon allergioita) ja aina olen kolmannen kakat pessyt vinyylikäsineillä. Ihan helppo ottaa käsilaukkuun tai hoitolaukkuun varavaipan kanssa pari vinyylikäsinettä irrallaan.

noita käsineitä, koska se ei voi juurikaan tiskata tai leikata vihanneksia ekseeman takia.

Mä ajattelin katsoa, että miten tuo putsaus sujuu käsin ja painepesurin kanssa ilman käsineitä alkuun.

Vierailija
36/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulauttaa päällesi? Tai maitokakat tulevat vaipasta yli, ja sekunnissa vauva ja sinä olette kakassa?

Sairaalan suojatakki ja kumikäsineet voisivat olla vauvan hoidossa ok 24h/vrk, ja hengityssuojain myös!

Silloinkin kun vauva vaipanvaihdon yhteydessä pissaa, niin että kaikki kastuu yli 1m säteellä!

Entäs kun vauva kasvaa isommaksi ja sairastuu norovirukseen, oksennusta on parhaillaan vanhempien sängyssä ja olohuoneen sohvassa, ripulit myös kun pieni lapsi ei ennätä vessaan kun aikuinenkaan ei ole ehtiä.

Elämä on valintoja täynnä, suosittelisin, että ap valisisi lapsettoman. Lemmikkieläimiä hänellä ei ole varmastikaan ollut.

Synnytyksessä voi olla vaikea suojautua omilta eritteiltään: veri, lapsivesi, oma uloste...

Vierailija
37/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takaisinkaan sitä ei saa enää lähetettyä :(

Pitää siis varustautua suojavarustein.

ap.

Vierailija
38/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä samoja, mitä on sairaalassa, eli hyvin istuvia (ei niitä leveitä läpinäkyviä megahanskoja). Ei maksa montaa euroa ja riitää että vetää pesukäteen hanskan. Pikkuvauvan kakka on aikamoista liisteriä, joten ihan pokalla voi pestä hanska kädessä. Isommalla on usein kiinteitä kakkoja, joita ei tartte raaputtaa irti perseestä.

Ja tiedoksi vaan: PÄIVÄKODISSA LASTEN PEPUT PESTÄÄN HANSKAT KÄDESSÄ!

Vierailija
39/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ap ei tiedä mistä puhuu ja nauraa varmasti tälle ketjulle kun vauva on syntynyt. :)

Vierailija
40/50 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toivottavasti tästä on hyötyä jollekkin muullekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan