Annatteko alle 1-vuotiaillenne luonnonjugurttia/viiliä sellaisenaan vai laitatteko jotain sekaan? ov
Meillä poika ei huoli jugurttia eikä viiliä vaikka miten yritän. Olen koittanut antaa pelkästään, ja myös hedelmä/marjasoseen kanssa. Ei vaan kelpaa. Harmittaa, kun se olisi niin hyvä ja terveellinen välipala, ja varsinkin kun juo aika huonosti niin noista tulisi maitotuotteita ruokavalioon. Poika siis nyt 11kk.
Kommentit (4)
Kun ei siinä oo sokeria! Mutta kokeiles ihan tavallista jogurttia. Ei se tavallinen oo mitään vaarallista vaikka siinä sokeria onki. Ja viilis on hyvää kans tuon ikäsestä. Sitä sokeria saa vältettyä sitten muuten. Ja kun hampaista pitää huolta niin ei se ole niin vaarallista.
Alkuun laitoin jugurttia vain nimeksi ja vähitellen lisäsin määrää. Nyt syö innolla kun ei noista sokerisista jugurteista tiedä vielä mitään.
Kun ei siinä oo sokeria!
Ei tule niin ällömakeaa kuin tavallisista jugurteista. Samoin meillä lapset ovat aina syöneet sitä. Eivät kaikki välitä sokerista.
olen laittanut luomu jogurttia aamulla ja iltaisinkin puuron sekaan.
Jos haluat antaa viiliä/maustamatonta jogurttia niin kokeile muussata päärynää sekaan. on ainakin makeaa. vielä en ole itse kokeillut mutta tämä lapsi on kyllä niin hyvä syömään että varmasti maistuisi mikä vaan :)