Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohtu tyhjentyä päivässä?

Vierailija
29.03.2010 |

Rajussa keskenmenossa? Jos tulee yhden päivän kamalasti vuotoa ja seuraavana päivänä ei juurikaan enää mitään, onko kaikki mahdollisesti poistunut. Ilman ultraa ei toki tiedä, mutta onko teoriassa mahdollista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

abaut

Vierailija
2/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin samoihin aikoihin tyhjetyi kohtu aivan täysin, vaikkei verenvuoto ollut edes runsasta, ei tullut mitään hyytymiä tms. Eli oman kokemukseni perusteella uskoallan sanoa, että kyllä voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sieltä pitäisi tulla kohdun ja istukan palasia ja hyytymää, näin ainakin on hyvin tavallista.

Itselläni tehtiin keskeytys samoihin aikoihin ja vuoto oli todella todella runsasta ja hyytymiä, istukan paloja ja kalvoa tuli runsaasti. Reipas vuoto kesti viikon.

Vierailija
4/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kanssa, että voi. Keskenmenohan on voinut itse asiassa tapahtua jo paljon aiemmin, jolloin ei sitä vuodettavaa vaan ole sitten niin paljoa. Siis keskenmeno ja vuoto eivät välttämättä tapahdu samaan aikaan.

Jos tulee kipuja tai haisevaa vuotoa, niin sitten lääkäriin.

Vierailija
5/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eihän tuolloin vielä mitään istukkaa ole. Eikös se ala kehittyä vasta joskus 8-9 -viikoilla. Alkio on ruskuaispussissa.

Vierailija
6/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyytymiä tuli todella paljon, melkein nyrkin kokoisia klönttejä ja niiden ulostulo todella tuntui. Niitä tuli noin 5 tuntia puolen tunnin välein pöntön täydeltä...

Vierailija
7/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla tyhjentynyt.

Kyllä se istukka alkaa heti siellä muodostua, joten rv 6 on jo jotain istukkaa kerennyt kasvamaan... ei tietty kokonaista valmista istukkaa :D

Vierailija
8/8 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi näin.Rk viikkoja oli jotain 12 ja rupesin pikkuisen vuotaa mutta kipu oli valtava pahempi kuin supistukset.Lähdin sairaalaan ja kun pääsin tutkimuspöydälle niin lääkäri sanoi että nyt se tulee ulos.Kipu oli kova ja tunsin vain että nyt tulee jotain ja kunnolla.Makasin sairaalassa noin pari tuntia ja lääkäri tuli sanoo että voin lähteä kotiin että kohtu on hyvin tyhjentynyt.OLi siis maanantai.Torstai päivänä kun nousin ylös tuntui kun joku pallo oli tullut jalkojen välistä ja lorisin ihan älyttömästi ja huono olo oli.Takaisin sairaalaan ja huusin että taas tuleee jotain.Niinpä pöksyistä löytyi valtava hyytymä.ja oli todella iso.Eli kohtu ei ollut tyjentynyt silloin maanantaina.Näin kävi mulle;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi