Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja suurentunut kilppari?

Vierailija
11.03.2010 |

eli kävin tänää lääkärissä ihan muitten juttujen takia ja se sit koitti mun kaulaa ja määräs kilppari kokeisii ku se oli suurentunu. eli ilmeisesti epäilee liikatoimintaa. ei mulla oikee muuta siihen liittyvää oiretta oo ku lisääntyny hikoilu, stressi ja sydämmen tykytys, oon laittanu kaiken ton kuitenki yksin raskauden piikkiin. mutta nyt siis te joilla joko epäillään tai on todettu raskaus aikana tai muuten toi liikatoiminta, ni voisitteks te kertoo siitä sen perustiedon, kuinka vakavasta jutusta on kyse, miten vaikutaa lapseen ja kaikki, mä kun en tiedä ainakaan vielä asiasta mitään. Ja jos lähtee googlettaa ni saa ittelee vaa lisää huolen aihetta. kiitos kaikille jotkaa viitsii :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin sen aina suihkussa käydessä, mutta sitten se aina unohtui. Lapsen ollessa 2vkoa mötti oli ihan kauhea. Viikonloppu meni panikoidessa, että nyt mä kuolen ja miks just nyt (kivat hormoonihuurut päällä).

Kävin yksityisellä lääkärillä jossa otettiin labrat ja tehtiin kaulan ultraäänikuvaus. Ja sisätautilääkärin lopputulema oli raskauden provosoima struuma. Jota seurataan nyt 1 x v labroilla. Synnytyksen jälkeinen erityisen suuri mötti kaulassa johtui kilpirauhaseen tulleista nesterakkuloista, jotka sitten itsekseen häipyivät. Lääkäri aina selittää, että sileitä ja muhkuraisia perunoista ja molemmat on ihan yhtä hyviä perunoita ja kyse vaan ulkonäöstä. Leikkaamaan ruvetaan vasta jos alkaa haitata nielemistä tai tulee paha painon tunne kaulaan. Mulla näin. Ja siis labrat ihan ok, ei liika- tai vajaatoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi