Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajovarusteet moottoripyöräilyyn, mistä kannattaa ostaa?

Vierailija
29.03.2010 |

Elikkä mistäs niitä sais edullisimmin jostain nettikaupasta vai.. onko salo-turku-tampere seudulla jotain hyvää edullista kauppaa, jossa olis vielä vaihtoehtoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla siinä uudessa ABC asemassa on joku moottoripyöräkamppeita myyvä liike, ystävä kehui osatneensa tosi halvalla. en tiedä mikä sit on halvalla.

Vierailija
2/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri hintaluokissa, merkit vain vaihtelee. Tosi halpa ei ole sitten välttämättä kestävintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamaahan on vaikka miten monta merkkiä. Mieti budjettisi, googlaa mp-keskusteluja netistä.

Vierailija
4/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri hintaluokissa, merkit vain vaihtelee. Tosi halpa ei ole sitten välttämättä kestävintä.

haluaako ostaa vuoden päästä uudet kamat. Mulla meni ekoista saappaista ja takista sadesuoja tosi pian, nyt olen ostanut laadukkaampaa tilalle.

Vierailija
5/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaankin taidankin ostaa kalliimmat sitten..

Vierailija
6/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten käytettynä.

Vierailija
7/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin biltemasta ja hyvin on ainakin tähän asti kestäny. Joo lytätkää vaan mutta kyllä joskus halvallakin saa hyvää, aina ei tarvi olla merkkipelle.

Vierailija
8/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin biltemasta ja hyvin on ainakin tähän asti kestäny. Joo lytätkää vaan mutta kyllä joskus halvallakin saa hyvää, aina ei tarvi olla merkkipelle.

merkkipelle, mutta mulla on sellainen kokemus, että halvalla ei välttämättä saa hyvää. Mun kaikki halvemmat mp-varusteet on osoittautuneet huonoiksi. En lyttää sun valintoja, puhun omasta kokemuksesta!

Nyt mulla on aikaa kirjoittaa pitempi viesti, joten tässä vinkkejä:

Ruotsalainen Halvarsson on merkki, jolla on todella hyvä hinta-laatu-suhde. House of Bikes Helsingin Herttoniemessä ainakin myy, plussana erittäin hyvä palvelu varustepuolella.

Saappaat kannattaa ehdottomasti ostaa Goretex-kalvolla, se on luotettavin kuitenkin.

Suomalainen MP-asu on noista halvemmista merkeistä varmasti paras. Miehelläni on MP-asun takki, ja se on kestänyt vuosia. MP-asullakin on käsittääkseni kahden hintaluokan varusteita. Plussana tietty se, että MP-asun tuotteet valmistetaan Suomessa.

Kypärä on ainakin sellainen vekotin, jonka turvallisuudesta ei kannata tinkiä. Kyllähän nuo halpis-kypärätkin on CE-hyväksyttyjä (muita ei saa edes myydä), mutta tiedättekö, mihin kohtaan kypärästä CE-iskutesti tehdään? Päälakeen! Kuinka suurella todennäköisyydellä MP-onnettomuudssa isku osuu päälakeen? Noissa halvemmissa kypärissä siis tuo kohta saattaa olla vahvempaa tekoa kuin muut osat. CE-hyväksytyssä kypärässä myöskään leukakappale ei ole automaattisesti testattu, joten kannattaa kysyä sitä kaupassa. Kalleimmissa malleissa (esim. Arai, Shoei jne) yleensä leukaosakin on testattu.

Vierailija
9/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mistäs niitä sais edullisimmin jostain nettikaupasta vai.. onko salo-turku-tampere seudulla jotain hyvää edullista kauppaa, jossa olis vielä vaihtoehtoja?

Moottoripöyräilijöiden palstoilla on monesti käytettyjä mutta kuitenkin hyviä varusteita myynnissä todella edullisesti. Kannattaa seurailla.

Ulkomaiset nettikaupat on selkeästi suomalaisia halvempia.

Vierailija
11/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin samoissa tehtaissa suurinosa kypäristä tehdään, halpaa ei kannat ostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme