Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä rv:llä olet synnyttänyt ja miten synnytys alkoi?

Vierailija
29.03.2010 |

Alkoiko supistukset yhtäkkiä vai oliko niitä jo kauemmin? Missä supistukset tuntuivat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen viikolla 37

ja kuopuksen viikolla 43+1

molemmat alkoivat supistuksilla, mitkä tuntuivat aluksi vatsalla, sitten selässä ja tämän jälkeen koko kropassa.

Supistukset alkoivat molemmilla kerroilla noin klo 05.00 aamuyöllä, esikoinen syntyi klo 9.30 ja kuopus 6.45.

Vierailija
2/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa raskauksissa supistukset alkaneet jo 20 rv tietämillä....mutta siis kun synnytys on käynnistynyt niin ei ole ollut mitään ennakoivia supistuksia tai jomotuksia,kaikki synnytykset käynnistyny yöllä lapsiveden menolla ja siitä sit alkanu heti ihan hirveet supistelut :D supistukset tuntu alapäässä häpyluun jomotuksella ja alavatsalla ja alaselässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin synnytys kesti alle 6 tuntia,ja lyhin kestäny 35 min

Vierailija
4/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisesta ALKOI 39+6 (syntyi 34h vesien menosta, supistuksia sai odotella kauan)

tokasta tuli kaksoset rv37+2, reilun kipeät supistuksen alkoivat tunti vesien menon jälkeen, synnytys 8h

Vierailija
5/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 39+ alkoi vesien menolla, supistuksia oli rv 28 alkaen (siitä alkaen vuodelevossa); rv 37+ "alkoi" supistuksilla, tosin niitä jo rv 24 alkaen (taas vuodelepo), enkä olisi kyllä mitenkään synnytyksen ekassa vaiheessa erottanyt oliko kyseessä synnytyssupistukset vai "vaan" ne samat joita minulla oli ollut jo kuukausia; rv 37+ käynnistettiin, tosin supisteli jo säännöllisesti 3 min välein ja kohdunsuu oli 3 cm auki (supisteli tuolla kertaa rv 19 alkaen, taas makasin vuoteessa), 6 cm asti supparit eivät tuntuneet "miltään". Supistukset tuntuvat sellaisina kourauksina vatsassa ja selässä, minulla myös vaikeuttavat hengittämistä jonkin verran.

Vierailija
6/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

41+0,38+2, 37+2, 39+5, 40+3

Ennakoivat supistukset kahdessa viimeisessä noin puolestavälistä raskautta. Kaksi synnytystä käynnistynyt lapsiveden menolla, kaksi supistuksilla ja yksi käynnistetty. Supistukset tuntuneet ristiselässä ja koko kropassa, kohdussa, alapäässä, reisissä. Kestot noin 1-2 tuntia.

Vierailija
7/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat ja heti kovat supistukset alkoivat tuona yönä ja tuntuivat lähinnä alaselässä. Mulla ei vatsan puolella niinkään tuntunut ainakaan heti alkuun. Lapsivedet meni vasta kun sairaalassa puhkaistiin kalvot. Käynnistys olisi ollut rv42.

Vierailija
8/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa raskauksissa supistukset alkaneet jo 20 rv tietämillä....mutta siis kun synnytys on käynnistynyt niin ei ole ollut mitään ennakoivia supistuksia tai jomotuksia,kaikki synnytykset käynnistyny yöllä lapsiveden menolla ja siitä sit alkanu heti ihan hirveet supistelut :D supistukset tuntu alapäässä häpyluun jomotuksella ja alavatsalla ja alaselässä...

Mulla alkoi kanssa esikoisen kanssa joskus rv20 supistukset. Synnytys alkoi lapsiveden menolla rv 40+4

Huvittavaa sinäänsä kun stävät kummastelevat että miten niin meni lapsivedet eikä supistanu. Luulevat varmaan että niin tapahtuu vaan elokuvissa :D

Vierailija
9/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kanssa esikoisen kanssa joskus rv20 supistukset. Synnytys alkoi lapsiveden menolla rv 40+4

Huvittavaa sinäänsä kun stävät kummastelevat että miten niin meni lapsivedet eikä supistanu. Luulevat varmaan että niin tapahtuu vaan elokuvissa :D

..et miten ei mitään ennakoivia supisteluja ollu päivän aikana tai illasta

Mut se on ollu se "Tyyntä myrskyn edellä" homma mulla kaikista,ja sit yöllä heränny siihen että vedet meni :D

-se toinen tän kirjottelia-

Vierailija
10/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käynnistettiin rv 41+6, vauva maailmassa seuraavana päivänä.

Toinen alko supisteluin rv 39+6, vauva maailmassa seuraavana päivänä.

Kolmannen kohdalla meni vedet rv 37+4, ei supistuksia. Vauva maailmassa nelisen tuntia myöhemmin.

Vierailija
11/11 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi kanssa esikoisen kanssa joskus rv20 supistukset. Synnytys alkoi lapsiveden menolla rv 40+4 Huvittavaa sinäänsä kun stävät kummastelevat että miten niin meni lapsivedet eikä supistanu. Luulevat varmaan että niin tapahtuu vaan elokuvissa :D

..et miten ei mitään ennakoivia supisteluja ollu päivän aikana tai illasta Mut se on ollu se "Tyyntä myrskyn edellä" homma mulla kaikista,ja sit yöllä heränny siihen että vedet meni :D -se toinen tän kirjottelia-

illalla kesken suomi-ruotsi lätkä matsin. Mies ei ensin kyllä onnesta pomppinu. Totesi vaan että on äitiinsä tullu ku aina on niin hyvä ajotus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi