Kyllästytynyt ja väsynyt talveen
voi että haluaisin pakata laukut ja lähteä jonnekin lämpimään.
Olen niin väsynyt tähän talveen. Siihen, että autolla ajaessa ei näe mitään korkeiden lumikinosten takia.Siihen että kanssaautoilijat ovat todella huonokäytöksisiä, jos et heti lähde liikkeelle (esim. varmistat niitä lumikinoksia ja niiden takaa tulevia) kuuluu äänimerkki, siihen että auto jää kiinni joka paikkaan, siihenettä tiet liian kapeita ja parkkipaikat lumen takia liian pieniä. Siihen että auto sutii pihassa vaikka koko talven olet tehnyt hiki päässää lumitöitä niin paljon että lumi ei mahdu enää minnekään. Olen niin kyllästynyt ja väsynyt tällä hetkellä.
Katsoin äkkilähtöjä äsken ja eipä sielä mitään edullista ollut lähipäiviksi perheelle. Ottaisin kohta vaikka velkaa että pääsisin pois. (ikinä en ole ottanut vielä velkaa kuin tähän taloon, alan kai olla vanha ja väsynyt ja kyllästynyt) matkoilla ei ole käyty vuosiin.
Kommentit (8)
kuten sanoin, meilläkään ei ole varaa eikä ole käyty ulkomailla vuosiin mutta alan olla niin epätoivoinen että otan kohta velkaa ja lähden.
Olisiko mitään vinkkejä miten tämän jaksaa?
jos oikein masentaa harmaus, niin verhot kiinni (illalla, päivällä ei viiti kun tulee niin pimeää), lempeä valaistus+kynttilöitä, tehdään hyvää ruokaa, illalla juon teetä ja uppoudun hyvään kirjaan/leffaan. Tarmokkalla tuulella valmistaudun kesään, korjaan ja teen kesävaatteita yms.
kuten sanoin, meilläkään ei ole varaa eikä ole käyty ulkomailla vuosiin mutta alan olla niin epätoivoinen että otan kohta velkaa ja lähden.
Olisiko mitään vinkkejä miten tämän jaksaa?
Hyvä vinkki. Se vaan että mulle tulee huono omatunto jos luen jotain muuta kuin tenttikirjoja. olen opiskelija. mutta kai sitä pitää itsellensä se sallia. ettei ihan täysin vaivu masennukseen.
jos oikein masentaa harmaus, niin verhot kiinni (illalla, päivällä ei viiti kun tulee niin pimeää), lempeä valaistus+kynttilöitä, tehdään hyvää ruokaa, illalla juon teetä ja uppoudun hyvään kirjaan/leffaan. Tarmokkalla tuulella valmistaudun kesään, korjaan ja teen kesävaatteita yms.
kuten sanoin, meilläkään ei ole varaa eikä ole käyty ulkomailla vuosiin mutta alan olla niin epätoivoinen että otan kohta velkaa ja lähden. Olisiko mitään vinkkejä miten tämän jaksaa?
tietääkö kukaan mistä saisi halvalla edes lentoja?
etta meilla on joka paiva sama saa, +32C, hirvea hiki paalla, iltapaivalla sataa/ukostaa. Eika tama ikina vaihdu, Suomeen tulee kuitenkin loppujen lopuksi kesa... ;-)
se piristää. Myös kotiin voisi ostaa jotakin keltaista myös.
jep. vähän. tosin en pidä suomen kesästäkään. nykyään on aina vaan jotain ekstremeä. kesät ovat liian kuumia ja hikisiä ja kuivia suomessakin. kevät solskua ja lunta ja märkää. talvi lunta ja pakkasta. Kuumat kesät olsiivat tosin ihania jos olisi kesämökki. Mutta me olemme kotona kaupungissa kesät.
syksyistä pidän.
Mulla ei ole varaa vaan matkustaa minnekään joten täytyy tyytyä odottamaan kevättä vaan.