TÖRKEÄ: Koiranulkoiluttaja kakati koiraansa portinpieleemme, otti kyllä
kakat pussiin mutta kun ei auto ollut pihassa ja luuli että ei ketään kotona viskasi kakkapussinsa meidän ulkoroskalaatikkoon!
Kommentit (94)
olisin itse hakenut ne kakat sieltä roskiksesta ja sivellyt pikkumaiseen naamaani.
ärsyyntynyt omakotiasuja voisi käyttää sanaa paskakoira, koirasta joka ulostaa hänen portin pieleen ja jonka ulostejätökset tuodaan hänen toimitettavaksi kaatopaikalle. Huokailija voi huokaista kuitenkin helpotuksesta, tässä keskustelussa ei ole sivuttu maahanmuuttoa.
ja laiska kulkemaan ulostepussikädessä kotiisi?
Asun vauraalla alueella, joten täällä on kyllä ihmisillä varaa maksaa jonkun vieraankin peukalonpäänkokoinen jätekin.
32
että tuntemattomat tuo omia roskiaan roskalaatikoihin. Roskalaatikon kuljettaminen ja tyhjentäminen maksaa ja muutenkin omasta reviiristä pidetään enemmän huolta. Ja en ole kuullut koiranomistajista, jotka maaseudulla koiriensa ulosteita keräilisi.
en itseasiassa köyhä vaan hyvätuloinen. :)
Oletko itse köyhä kun joudut muiden roskiksiin viemään roskasi?
27, oletko noin köyhä?
laittaa oman koiran jätökset muiden maksettavaksi ja hoideltavaksi
Minä rakastan teitä suomalaisia ärripurreja. Puratte vihaanne niin söpösti!!! Olen ylpeä että saan olla yksi teistä. Jatkakaa samalla tyylillä!
Suukkoja!
koirankakkaan kun joku piittaamaton koiran ulkoiluttaja ei ollut kerännyt koiransa kakkoja. Onneksi oli 5 välikausiasua, että lapsi pääsi ulos leikkimään vaatteen vaihdon jälkeen, mutta ikävä oli pestä likaista tanskasta tilattu cupcaken sydänhaalaria.
tämähän on mitä hupaisinta viihdykettä! Mitä raivoisampia vastauksia sen hauskempaa!
eräs "keskustelija" =)
Minä rakastan teitä suomalaisia ärripurreja. Puratte vihaanne niin söpösti!!! Olen ylpeä että saan olla yksi teistä. Jatkakaa samalla tyylillä! Suukkoja!
Jos piskin on hommannut niin kyllä sen paskat on kuskattava ihan sinne omaan roskikseensa.
Ei nämä valopää-koiranomistajat ajattele näköjään ollenkaan sitä, että omakotitaloasukki MAKSAA jätehuollosta eikä sinne pönttöön todellakaan kaivata toisten paskoja!
jotkut laittavat maatuvat jätteet kompostiin. 2 viikon välein 240 l roskiksen tyhjennys tekee vuodessa parisataa euroa.
Silloin kun itselläni oli koiria saatoin laittaa kakkapussin lähimpään löytämääni roskikseen. Toinen vaihtoehto kun olisi ollut viskata pussukka johonkin pusikkoon kuten moni ihminen tekee erilaisille roskilleen joita luonnossa valitettavan paljon näkee. Mukana kantaminen olisi ollut lähes aina mahdotonta. Ei sellaisia taskuja joihin kakkapussukat mahtuvat ja kädessä kuskaaminen ei kahden koiran kanssa olisi onnistunut mitenkään. Aina ajattelin että se etten jätä koirien kakkoja lojumaan tienvarsiin on hyvä juttu a yksi pieni kakkapussi roskiksessa ei haittaa tee.
Ja nyt kun itselläni ei enää ole koiria tivoisin todella että ihmiset korjaisivat koiransa kakat pussiin ja viskaisivat meidän roskikseen joka ihan tien vieressä. Vaan ei. En ainakkaan ole huomannut että kokuaan olisi kakkapussukkaa jättänyt roskikseen mutta sitäkin useammat kakat on jätetty korjamatta piha-aluellemme. Eipä paljon taas eilen naurattanut kun 3v. oli pihalla leikkimässä ja tuli saappaat koiransonnassa sisään. Läjä löyty muutaman metrin päästä yleisestä tiestä meidän pihahatien keskeltä.
Tosin koiran kakkija enemmän vielä ottaa panuun kissankakat pihanurmikolla. Niitä kun korjataan vielä vähemmän kuin koirien kakkoja. Millä ihmeella nuo kissat saisi pysymään poissa tontilta.
Kyllä jätehuollosta maksavat kaikki muutkin kuin vain omakotitaloasujat.
Missä on se paljon puhuttu YHTEISÖLLISYYS? Sitähän ollaan kuitenkin haluamassa kun on kyse lapsista ja yhteisten tilojen kunnossapidosta...
koulusta tultuaan, oli taas ollut tuomassa kakkapakettia, mutta kun tyttö tuli pihaan niin jatkoikin matkaansa. Juteltiin juri puhelimessa ja hän tietää mistä talosta tuo nainen on koiransa kanssa. ap
ne paskapaketit sen postilootaan!
koulusta tultuaan, oli taas ollut tuomassa kakkapakettia, mutta kun tyttö tuli pihaan niin jatkoikin matkaansa. Juteltiin juri puhelimessa ja hän tietää mistä talosta tuo nainen on koiransa kanssa. ap
Kyllä jätehuollosta maksavat kaikki muutkin kuin vain omakotitaloasujat. Missä on se paljon puhuttu YHTEISÖLLISYYS? Sitähän ollaan kuitenkin haluamassa kun on kyse lapsista ja yhteisten tilojen kunnossapidosta...
mutta kyse on siitä, että maksamiaan palvelujaan käyttää itse eikä työnnä muiden maksettavaksi.
Ei tällä ole mitään tekemistä yhteisöllisyyden kanssa, vaan laiskuuden ja piittaamattomuuden kanssa.
Ensiksi ostetaan koira ja sitten ei sen tuotoksia voida kuskata lähimpään yleiseen roskikseen tai oman kodin roskikseen - ei kun naapurille vaan. Hävytöntä.
Suomessa näköjään eletään kuin pellossa metsäläiset. Jokamiehenoikeus on viety aika pitkälle näköjään.
Omassa asuinmaassani rapsahtaa heti sakko, jos mitä tahansa moskaa laittaa vieraaseen roskikseen ja siitä jää kiinni. Mukaan lukien koiranpaskat.
koiranomistaja! Olet kyllä tervetullut käyttämään jäteastiaamme koirasi läjille, JOS kuljetat sen läjän tuonne pihan perällä sijaitsevaan kompostiin. Meillä on sekäjäteastian tyhjennys kerran kuussa, ja jos esim kesäaikaan jätät sen haisevan pussin sekajäteastiaan niin ymmärrät varmaan että löyhkä lämpimässä roskapöntössä yltyy melkoiseksi.
Kiitos!