Lue keskustelun säännöt.
Miksi ikävät sähköpostit tulevat aina perjantaisin?
29.03.2010 |
Esimerkiksi itselleni tulee useasti "et ole tullut valituksi työpaikkaan" sähköpostit aina perjantaisin. Kirjeitse ilmoitetut eivät niin usein osu juuri perjantaiksi mutta tekstarit välillä kylläkin.
Onko ihmisten tarkoitus todella pilata lähimmäistensä viikonloput vai mistä moinen johtuu? Oletteko huomanneet saman ilmiön?
Kommentit (2)
viestien lähettäjät välttelevät omia ikäviä hommiaan koko viikon ja työntävät niitä edessään. Sitten perjantaina ne on pakko hoitaa, että saa pöydän puhtaaksi.
On tosi ikävää saada paha mieli juuri viikonlopuksi. Sitä kuitenkin jokaiseen työhakemukseen laittaa pienen toivonpoikasen, että jospa tämä olisi nyt se jolla tärppää. :-(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
viestien lähettäjät välttelevät omia ikäviä hommiaan koko viikon ja työntävät niitä edessään. Sitten perjantaina ne on pakko hoitaa, että saa pöydän puhtaaksi.