Olen päättänyt iskeä jonkun rikkaan esim lääkärin.
En aio enää ikinä ottaa keskituloista miestä. Olen 5-vuotiaan tytön yh. Vasta 25 itse. Varmasti saan hyvätuloisen miehen, jos en nin katso ulkonäköön tai ikään. Olen aika nätti onneksi. Minulla on myös akateeminen tutkinto, kävin sen 3,5 vuodessa eli en ole ihan bimbokaan.
Mietin selvittelenkö jotain tiettyä pokaa vai laskenko verkkoja moneen suuntaan? Olisiko ideoita?
Kommentit (9)
vaan saattavat olla kovinkin opintovelkaisia. Riippuu ihan kulutustottumuksista kuka on rikas.
Ikävä kyllä en itse ole terveydenhuoltoalalla. Idea tähän syntyi eräällä kurssilla jossa oli vatsakas keski-ikäinen mies joka suhtautui minuun erittäin lämpimästi ja ehkä jopa hivenen kiinnostuneesti. Lopuksi ilmeni eräältä toiselta että mies on erikoislääkäri ja minua jäi harmittamaan, kun en tajunnut ottaa miehestä heti selkoa =). ap
Hyvänen aika. Mutta keski-ikäinen erikoistunut lääkäri melko todennäköisesti on. Otsikkoon laitoinkin että jonkun rikkaan, esim lääkärin. Eli rikkaus on kriteeri nro 1. ap
Siellä sittten vaan verkot vesille.
Idea tähän syntyi eräällä kurssilla jossa oli vatsakas keski-ikäinen mies joka suhtautui minuun erittäin lämpimästi ja ehkä jopa hivenen kiinnostuneesti. Lopuksi ilmeni eräältä toiselta että mies on erikoislääkäri ja minua jäi harmittamaan, kun en tajunnut ottaa miehestä heti selkoa =). ap
Jos tää oli Pasi ensiapukurssilla niin en suosittele. On epäilyttävän kiinnostunut suunnilleen kaikista naisista, ja lisäksi sillä on uhkapeliongelma.
tosin mies voi jättää sinut kun löytää uuden nuoremman. Täältä häntä ei löydy.
ei niitä hoitsut kiinnosta ja ilmapiiri on tosi epäotollinen romansseille, koska kaikkea kytätään ja kaikesta juorutaan niin kauheasti.
Noilla kriteereillä voit saada kuitenkin helposti jotain ylimääräistäkin paketissa, kuten luonnehäiriön tai muuta mukavaa. Todennäköisesti saat juuri "tietyntyyppisen" miehen, koska parhaimmat tuskin pitävät kovin ihanana ajatuksena sitä, että nainen on heidän rahojensa perässä.
Äläkä ole liian kranttu, mutta ei kai tuolla asenteella ollakaan.