Katsokaa miten suloinen tämä Linda L:n tyttö Olivia on!
Minusta tosin kaikki vauvat ovat suloisia :D Omasta tulee tietysti "kaikkein suloisin" :P
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010032811328257_vi.shtml
Kommentit (15)
Tosi rumasti sanottu, toivottavasti et ole tuollaista kieltä käyttävä vanhempi.. Hyi!
Minkähän ikäisenä Linda maksaa tyttärelleen ensimmäiset lisäykset huuliin?
Mut Linda jutusta tulee mieleen, et voi hitsi miks piti mennä tekeem muksu kun sen hoidon järjestäminen vie niin kamalasti aikaa. Kun muutenkin on niin kiire.
Oma lapseni on söpömpi ;D Mutta niinhän se aina menee..
Itse Lindako näitä Oliviaa ylistäviä viestejä
tänne tasaisin välein laittaa?
Eihän tällä palstalla ole ollut viimeisen vuoden aikana kuin keksimäärin 50 Linda Lampeniusta koskevaa ylistävää aloitusta. Milloin kyseessä on hänen oma ulkonäkönsä, milloin miehensä, milloin työnsä, milloin kotinsa, milloin lapsensa suloisuus.
Onhan tuo Olivia tietysti Maailman Suloisin Lapsi - mutta ehkä kuitenkin vain hänen omien vanhempiensa mielestä.
Mun mielestä tuo lapsi on ihan tavallinen. Siis suloinen toki, niin kuin kaikki muutkin vauvelit.
Viimeksi vastasinkin jo ETTEI KETÄÄN KIINNOSTA.
tai sitten se onkin just se veto ettei sitä tunnisteta =)
ihme pakkomielle ei mistään..?
Monet vauvat ja taaperot ovat suloisia, mutta monet eivät. Tuo on niitä jotka eivät ole. Siis minun mielestäni.
Saa paljon rakkautta ja huolenpitoa, aitoa vanhemmuutta. Tälläisen vedenpitämän analyysin pystyy tietysti tekemään seuraamalla Lindan ja Olivian menoa kansainvälisellä lentokentällä ja lentokoneessa.
aivan tavallisen näköinen lapsi. En muistaisi minkä näköinen on, jos viikon päästä joku kysyisi. Sama juttu sen Sievisten lapsen kanssa, josta tänne usein tehdään aloituksia. Ihan tuiki tavallisen näköinen taapero. Vaalea luirutukka, nököhampaat ja nappinenä.
kitisevät räkänokat.