Jos laittaisin mustan säkillisen vaatetta myyntiin huutikseen, ostaisitko?
Siis ihan ison mustan säkillisen mekkoja, kenkiä, ulkoilupuvun, paitoja, housuja, sukkia jne. Enkä laittaisi kuvia, enkä kuvailisi joka ikistä tuotetta pienine pikkupikkutahroineen, merkin voisin sanoa ja kokonumerot. Kyseessä tytön 116-130 vaatteita. Ja mitä jos en vastaisi mihinkään lisäkyselyihin. Ja ainoa tapa saada säkki olisi postitus (en halua jotakuta penkomaan ja valkkaamaan säkin sisältöä kotiini ja tinkaamaan alennusta, koko säkki tai ei mitään, olisi periaate). Ostaisitko, ja paljonko olisit valmis maksamaan? (Laittaisin kiinteän osta heti -hinnan)
Kommentit (8)
Sillä todennäköisesti postitus maksaisi jo melkoisesti. Noudolla saattaisin ostaakin.
Lisäkyselyihin vastaamatta jättäminen olisi myös miinusta. Kaipaisin hieman kuvausta vaatteista, eli esim. sen, etteivät ole ihan lattiarätti-tahraisia tai kunnolla rikkinäisiä.
Itse olen myynyt säkillisiä vaatteita niin, että olen ottanut kuvan koko paketin sisällöstä, niin että siitä nyt näkee mitä se sisältää. Luetteloinut koot ja merkit. En sen enempää.
Hinnan on oltava todella edullinen ja joukossa jokunen huippujuttu.
kun laitan tuosta pussista muutaman merkkivaatteen ja ehkä kausivaatteen myyntiin yksikseen, mitä nyt jaksan ilmoituksia kyhätä ja loput vien uffille. Yksittäiskappaleet voi aina postittaa, kun en tykkää noudoista. Varmaan jotain 50 euroa tulee jo noin. Pelkästään yhdestä juhlamekosta saatan saada 10 euroa.
Unohdan koko säkki-idean.
ap
Vaivaa ja postikuluja setistä joka saattaisi olla täysin mun makuni vastainen ja lumppukunnossa. En missään tapauksessa ostaisi, millään hinnalla.
säkistä saat ehkä pari kymppiä, tuossa tilanteessa auttaisin mielummin vähäosaisia (pelastusarmeijan kautta kun se apu menee paremmin perille).
Itse teen aina niin, että myyn huutonetissä ne arvokkaimmat, joista saa useita kymppejä per vaate (kalliimmat merkkivaatteet, uudenveroiset ulkoiluvaatteet jne). Loput kiikuta suosiolla pelastusarmeijalle - en todellakaan jaksa ja ehdi kuvailemaan jokaista vaatetta erikseen ja naputtelemaan ilmoitusta eli hyväkuntoiset perusvaatteet (esprit, lego, h&m, zara jne) kiikutan säkissä pelastusarmeijalle.
ilmeisesti siis itse raahaat sinne lumpputasoista vaatetta? Meillä lumput menevät keräykseen ja vain ehjät ja hyväkuntoiset menevät hyväntekeväisyyteen.
En ostaisi jos vain nuo tiedot olisi saatavilla.