Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kommentoi pyllyni kokoa

Vierailija
27.03.2010 |

Sinänsä aivan älytön juttu MUTTA alkanut pikkuhiljaa korpeamaan. Kaverini saa usein johonkin sivulauseeseen upotettua piikin siitä miten mulla on iso pylly. Hän antaa myös rivien välistä ymmärtää ettei käsitä miten miehet ovat niin perääni kun kerran olen näin kurvikas. Hän on itse pieni ja siro ja ehkä siksi hänestä on niin outoa että kaikki miehet eivät ensisijaisesti etsi hänenkaltaisiaan naisia. Itse olen sitä mieltä ettei kukaan aikuinen ihminenseurustele pyllyn tai tissien kanssa vaan itse ihminen on tärkein. Pitäiskö ottaa asia ihan reilusti puheeksi kaverin kanssa vai antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos moinen päivittely?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisiko sinusta ihan ok jos kaversi vertailisi itseään sinuun tyyliin "mulla on näin isot rinnat, aika jännä kun sulla on mies vaikka sulla on noin pienet"?

Kommentteja please :)

Vierailija
2/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin häiritsi tommoinen huomauttelu. Ei sun vartalo ole muiden asia. Itselläni myös kaveri, joka on heittänyt outoja kommentteja mun ulkonäöstä. Ja tällä kaverilla on se kookkaampi takamus eikä tulisi mieleenkään hänelle siitä mitään sanoa, koska se pahoittaisi hänen mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvältä kaverilta vaikuta.

2

Vierailija
4/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidosti ihan tyytyväinen vartalooni. Ikinaisellisesti voisin haluta pudottaa ne 5 kiloa mutta en siis jatkuvasti selitä reisistäni tai pyllystäni ja voivottele asiaa. Musta elämässä on paljon muita tärkeämpiäkin asioita... Siksi tämä ehkä tuntuukin niin koomiselta :)

Vierailija
5/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun käyttöarvosi loppuu, kun ensin olet raatanut itsesi henkihieveriin kaverisi kaasona.

Vierailija
6/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän se munkin kaveri välillä niiden ihme heittojensa kanssa.. Mitähän lienee katkeruutta noilla meidän kavereilla??

2 eli oikeesti 3 olin :D

Vierailija
7/7 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä antaisin samalla mitalla takaisin :D

Tyyliin:

aika jänä, et vaik sulla ei oo yhtään kurveja niin sullakin on ollut melko paljon miehiä! ... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi