Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset tekee paljon lapsia?

Vierailija
26.03.2010 |

Luetelkaa ominaispiirteitä niille naisille joilla on 4 lasta tai enemmän! :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että millainen mies hankkii yli 4 lasta? Millainen mies hankkii 2 lasta?

Eiköhän suurperheen äitejäkin ole erilaisia. Kuten yhden lapsenkin äitejä. Ja kahden lapsen äitejä.

Stereotypian mukaanhan toki yli 4 lapsen äiti on huonosti koulutettu, ylipainoinen ;), vähän homssuinen tai vaihtoehtoisesti pullantuoksuinen, huoliteltu kodin hengetär.

Julkisuuden yli 4 lapsen äideistä tulee mieleen Hanna-Leena Hemming (5 lasta), Anitra Ahtola (jolla ei kyllä omia ole yli 4, mutta uusperheessään kyllä).

Vierailija
22/35 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja Karpela, Kristillisdemokraattien Räsänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen perheen vanhemmat ovat lääkäreitä ja toisen LTO ja rakennusalan TJ

Vierailija
24/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy siihen ehkä on se, että en välitä kamalasti suunnitella elämääni. Ei ole mitään sellaista "mun juttua",johon haluaisin panostaa, vaan otan vastaan sen mitä eteen tulee. Ehkäisykin on ollut lähinnä varmat päivät.

Minä ja mieheni ollaan akateemisesti koulutettuja, samoin minun vanhempani. Åitini tosin on ollut koko elämänsä kotirouva, vaikka meitä lapsia olikin vain kaksi.

Alhainen tulotaso meillä on kyllä tämän kokoiseksi perheeksi. Meillä kun on koko ajan ollut vain yksi kerrallaan töissä. Nyt olen minä töissä ja mies kotona. Mun palkka n, 2500 brutto. Vaan eipä sillä miehelläkään ole kuin vähän päälle 3000, vaikka on DI.

Minulla on kieltämättä huono kielitaito, mutta mies tekee töissään kansainvälisiä projekteja...

Vierailija
25/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset naiset, jotka tekevät paljon lapsia.

Vierailija
26/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on neljä lasta, hän on DI ja kaikki lapset on syntyny avioliitossa ja samalle isälle. Johtavassa asemassa kun oli työikäinen, nyt toki jo eläkkeellä.

Itse odotan neljättä lasta. Olen DI, osin opiskellut vauva kainalossa. Lapset syntyneet avoliittoon, mutta kaikilla sama isä. Olen vakituisessa työsuhteessä, josta nyt äitiyslomalla.

Vierailija
27/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt kaksi ja itse en enempää halua, mies kyllä.

Ihan duunareita ollaan, mies kyllä joutuu työssään käyttämään kieliä, vaikka on amis.

Ei tässä maassa ole köyhillä varaa lisääntyä liikoja, kyllä perhekoot kasvaa eniten varakkailla.

Toki muutama idioottikin löytyy, joka tekee mukuloita liukuhihnalla, saadakseen vaan olla kotona ja pistää isot lapset sitten hoitoon. Mutta harva niin tekee, ei niillä lapsilisillä ja tuilla elä tarpeeksi vapaasti.

Vierailija
28/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaiset, katolilaiset, ortodoksijuutalaiset. Heillä maailmankatsomukselliset syyt. Ominaispiirteitä en tiedä.

Miksiköhän 5 kirjoittaa kielet isoilla alkukirjaimilla?

Vierailija
29/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alhainen koulutustaso - omat vanhemmat huonosti koulutetut - alhainen tulotaso - huono kielitaito

Se että lapsia on enemmän on onni. Tilasto olisi varmasti erilainen jos kaikki naiset voisivat saada lapsia. Tunnen monta pariskuntaa joilla ei ole lapsia mutta se ei ole heidän oma toive.

Itselläni on neljä lasta. Alhainen tulotaso on kohdallani totta koska olen töissä kaupassa ja koulutuskin on vain työtä tekemällä saatu. Koulutukseltani olen parturi-kampaaja.

Vierailija
30/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille raha ja ura ei ole tärkeitä.

Ne jotka haluavat elää lapsilleen.

Vierailija
31/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei viitsi tehdä töitä vaan jää äitiyslomalle heti kun on kolme vuotta hoitanut edellistä kotona.

Vierailija
32/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jotain annettavaa näille lapsille (eli aikaa ja rahaa)

huonossa tapauksessa ne, jotka vaan tekevät lapsia lisää ja lisää, mutta lähinnä oma elämä on vähän hakusessa ja siihen on helppo vastaus uusi vauva (ja uusi kotihoidontuki seuraavaksi 3 vuodeksi)

Vierailija
33/35 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se että on 4 lasta tarkoita että ei on lestadiolainen tai epä ekologinen tai kouluttautumaton tai työtön lapset ovat jumalan lahja ja todella suloisia lisää työvoimaa ja hehän ovat tulevia aikuisia... te haukutte ihmisia joilla on monta lasta jos he huolehtivat niistä EI OLE TEIDÄN ONGELMA ja mikä ylipäätään oli se alku kysymys että millaisilla on monta lasta wtf??!

Vierailija
34/35 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei viitsi tehdä töitä vaan jää äitiyslomalle heti kun on kolme vuotta hoitanut edellistä kotona.

Ja enemmän niitä miehiä on liikenteessä sillä saralla. :)

Vierailija
35/35 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-perheessä äiti, joka ei ole saanut jalansijaa työelämään, lapsia tehdään jotta elämä olisi mielekästä. Mies purnaa lapsiluvun suurenemista vastaan, mutta antaa lopuksi aina periksi.

-äiti, joka saanut jo ekan lapsen suht nuorena, tekee lapsia pitkällä aikavälillä, luo myös uraa, lasten kokonaismäärä ehtii kuitenkin suureksi.

-perhe, joka ei kauheasti suunnittelee lapsimäärää, osa lapsista tullut heikon/olemattoman ehkäisyn vuoksi, abortti on kuitenkin ehdoton ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän