Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmettä ton miehen kanssa voisi tehdä? (ov)

Vierailija
26.03.2010 |

Raivostuttaa. Itkettää. Ahdistaa. Varmaan osan mielestä turhasta.

Mies on temperamenttinen ja lapsellinen, ainakin minun mielestä. Vähän maanisdepressiivisyyden piireitäkin on ollut, päivän ihana, seuraavan uhkaileva hullu. Valehtelija joka yrittää parantaa tapansa. Meillä on lapsia.

Meille tuli riitaa, kun tiedän miehen valehdelleen yhdestä asiasta, joka sai minut tulistumaan koska on luvannut lopettaa valehtelunsa. Mies räyhäsi minulle, ja sanoi haluavansa eron, koska ei voi elää tälläisessä luottamuspulassa, jonka on siis itse valheillaan aiheuttanut., liittyvät toisiin naisiin ja pilven polttoon.

Olen huomenna lähdössä ulos, ja hän sanoi että hänelle on ihan sama vaikka menisin tekemään muitten miesten kanssa jotain. Sanoin siihen lapsellisesti, että no selvä - johon mies vastasi että no sitten nähdään miten paljon minua on kiinnostanut. Siis mitä, juuri mieheni sanoi minulle että häntä ei kiinnosta vaikka menisinkin tekemään jotain, miksi ihmeessä sitten sanookin että jos menen vaikka suutelemaan toista miestä sillä onkin merkitystä?

Itselläni on tarkoittaa mitä sanon, enkä vain lonkalta heittele mitä sattuu toista loukatakseni, kuten mies tekee.

Olen myös ihmetellyt miehen tapaa tahallaan arvostella asioita minussa, kuten hiusten väriäni (olen blondi), korujani, vaatteitani, tyyliäni seistä, kävellä, puhua, siis kaikkea. Kerran suutuspäissään hän sanoi minua rumaksi ja miehen näköiseksi. Itsetuntoni on aikalailla nollissa, ja baarissa muiden miesten vislailu ja huomiot tekevät kyllä eetvarttia, vaikka en heistä olekaan kiinnostunut, tiedän että useimmat heistä ovat varattuja enkä halua omalletunnolleni mitään.

Minua itsetunnon puute on alkanut ahdistaa, se että päivittäin koen itseni rumaksi mieheni seurassa. Saatan meikata tuntitolkulla, kävellä ulos vessasta ja näen mieheni, vilkaisen uudestaan peiliin, saatan purskahtaa salaa itkuun että miksi edes yritän - MINÄHÄN OLEN RUMA, ei meikki sitä muuta.

Kamalan sekavaa tekstiä varmaan. Koittakaa kestää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole kynnysmattona loppuelämääsi. Mieti myös, minkälaisen kuvan annat lapsillesi perhe-elämästä, naisen ja miehen suhteesta, miten naista saa kohdella. "Kivat" eväät lapsille tulevaisuuteen.

Vierailija
2/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin hirveän nuorilta ja tasapainottomilta.

Koittakaahan nyt ryhdistäytyä, lastenne takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 32v, minä 24v.

Vierailija
4/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten minun pitää ryhdistäytyä? Otan vakavissani kaikki ohjeet vastaan, kun puhuit monikossa.

-ap

Vierailija
5/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota käteesi kynä ja paperi ja mieti mitä elämältäsi haluat. kirjoita se ylös. jos vahingossa kirjoitat sinne miehesi, pyyhi se yli yli ja laita sen tilalle jotain muuta,

jos huomaat, että yliviivattuja kohtia on liian vähän ja kaikkea muuta liian paljon, lähde kävelemään. en yleensä kenellekään eroa suosittele, olen sen itse kokenut, minulle se oli jopa positiivinen kokemus, mutta silti kehotan ihmisiä miettimään asiaa kahteen tai jopa kolmeen kertaan. sinun kohdallasi olen näin suorasukainen ihan vain siitä syystä, että vaikutat liian suloiselta ihmiseltä katkeroituaksesi tuon elämäntilanteesi kanssa.

eroa siis, jos tuntuu, ettet jaksa. jos taas edelleen rakastat ja jaksat, yritä selvitä. kyllä se siitä.

Vierailija
6/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on pitkälti samanlainen, tosin mies ei polta pilveä, ja muita naisia ei ole (minun tietääkseni) ollut. On kyllä mustasukkainen, joka ilmenee pahimmillaan silloin harvoin kun lähden käymään ulkona :(

Mutta siis, mieheni on myös äärettömän tempperamenttinen, paha suustaan, välillä hyvin masentunut jne..Toisaalta, osaa olla ihana, lempeä jne.

Luulen, että sinunkin miehesi on mustasukkainen, pelkää, että sinä oikeasti teet jotain, ja siksi haukkuu, ja puhuu noin.

Ja niin kurjaa kuin se onkin, luultavasti haukkuu ja arvostelee sinua juuri siksi, että tuntisit olosi "rumaksi", ja saisi itsetuntosi huonoksi.

Miehen mielestä olisi ihan kamalaa, jos sinä lähtisit hyvillä mielin, hyvällä itsetunnolla varustettuna (kauniiksi laittautuneena), mustasukkaisuus tekee ihmisestä ilkeän.

Etkä sinä varmasti ole ruma. Ja usko pois, minä tunnen ihan samoin..Tunnen olevani ruma jne. Toisaalta, jos olisin niin kauhea kuin tunnen olevani, tuskin kukaan mies katsoisikaan minuun päin. Kokemuksesta tiedän, että juttusille pyrkijöitä löytyy, ja suoria kommentteja olen saanut siitä, että näytän miesten mielestä hyvälle. Itsetunnosta se kaikki lähtee, älä anna lapsellisen ja typerän miehen lytätä sinua.

Oikeasti, kirjoituksesi on niin pitkälle kuin omasta elämästäni, että en koe sitä ollenkaan sekavaksi..

Vierailija
7/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi nyt varmaan yrittää opetella sellainen kylmänviileä asenne miehesi typeriä kommentteja kohtaan. Kun hän heittää jotain lonkalta, katso häntä vähän "hitaasti" ja sano neutraalisti "aha."

Hän yrittää selvästi provosoida sinua, jotta saa itse syyn kiukutella? Ja jos et lähde tuohon mukaan vaan alat olla se AIKUINEN, on miehesikin pakko pikkuhiljaa muuttua.

Mieheltäsi voisit kysyä -rauhallisen viileästi ja neutraalisti- että mitä hän aikoo tehdä valheidensa suhteen, ja että odotat häneltä jonkinlaista mietittyä vastausta vaikkapa viikon kuluessa.

Älä lähde mukaan kinasteluihin. Tsemppiä.

Vierailija
8/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteuttavasi pettämisen, kun kerta miehelle on ihan sama?

Vierailija
9/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, teinkin typerästi kun lähdin tähän mukaan, suutuspäissäni.

En tietenkään tekisi mitään, mutta suoraansanottuna vitutti miehen kylmyys ja tunteeton lause että häntä ei kiinnosta, kyllä viilsi syvältä.

Kiitos neuvoista, toi neutraali "aha" -tyyli pitää kokeilla :)

Ja baarissa siksi onkin mukava käydä, kun miehet katselevat ja juttelevat.

Säälittävää huomionhakemista ehkä, mutta jos se minun oloani parantaa, niin..

-ap

Vierailija
10/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin toimita naista kohtaan.

Vierailija
11/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, teinkin typerästi kun lähdin tähän mukaan, suutuspäissäni.

En tietenkään tekisi mitään, mutta suoraansanottuna vitutti miehen kylmyys ja tunteeton lause että häntä ei kiinnosta, kyllä viilsi syvältä.

Kiitos neuvoista, toi neutraali "aha" -tyyli pitää kokeilla :)

Ja baarissa siksi onkin mukava käydä, kun miehet katselevat ja juttelevat.

Säälittävää huomionhakemista ehkä, mutta jos se minun oloani parantaa, niin..

-ap

Kai se miskin jotain huomiota hakee valheillaan?

Vierailija
12/12 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kuulla ihan älytöntä paskaa suustaan. Itse on kiukkuuntunut ja syyllisyydentunnossa, yrittää saada mulle pahan mielen, jotta voi syyttää mua kaikesta omasta pahasta olostaan. älytön kierre.

Älä ota henkilökohtaisesti loukkauksia. Järjettömiä ovat. Kyllä tuommoset haukkujamiehet sitten tule itkemään ja ylistämään, kun sulla on uusi mies. Mä oon joskus kokeillu loukata takasin mahdollisimman pahasti, ei kestä miehen oma itsetunto.

Tilanne ei saa jatkua noin. Lasten takia teidän pitää hakea apua tilanteeseenne. Aloita vaikka yksin, jos mies ei tule mukaan.

Terv. Erään vihaisen, lapsellisen ja välillä ihanan pilvenpolttajan kanssaeläjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi