Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvee homma että kotona näyttää siltä "kuin ei olisi tehty mitään"

Vierailija
26.03.2010 |

Mies tuli tänään kotiin ja tokaisi heti ovesta tultuaan että "miten sä täällä päiväs oikein vietät kun taaskaan ei ole tehty yhtään mitään?!?"

Hyvä etten käynyt ukon kimppuun.

Tässä OSA mitä olen tänään tehnyt kotona lasten kanssa:

-pessyt keittiön matolta 3 rikottua kananmunaa

-kerännyt olkkarin lattialta yhden rikkinäisen kukkaruukun + kaikki mullat (jotka olivat vielä ehtineen levittää kivasti tosi laajalle)

- kerännyt keittiönkaappeihin puulastat ja muovikipot ja kattilat lattialta varmaan 10 kertaa

- rullannut aukivedetyn leivinpaperirullan takaisin rullalle

- pessyt 4 kertaa syöttötuolit ja ruokapöydän ympäröivän lattia-alueen + pöydän ja pöydänjalat

- kerännyt leluja, uudelleen ja uudelleen ja uudelleen

sen lisäksi olen tietysti syöttänyt, pukenut, vaihtanut vaippoja, pessyt ipanoita, nukuttanut niitä, ulkoillut niiden kanssa, JA JUOSSUT PERÄSSÄ.

Joo, pyykkivuori ei ole tosiaan madaltunut yhtään ja tiskitkin roikkuu edelleen altaassa mutta turha tulla sanomaan etten ole tehnyt mitään, prkl!!

Mä NIIN odotan, että nuo ipanat kasvaa ja tää turhien asioiden siivous jää pois, ja voin vihdoin suorittaa ihan niitä "oikeita ja järkeviä" siivouksia, JOTKA SITTEN NÄKYVÄTKIN JOSSAIN!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidemmäksi aikaa pois kotoa. Katsotaan mitä mieltä hän sitten on aikaansaamisestasi, kun palaat kotiin ;). Meillä tämä toimi hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi