Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikavirpojat, mitä tehdä?

Vierailija
26.03.2010 |

Itse vierastan poikavirpojia. Yksi poika tyttöjoukossa menee. Jätänko oven avaamatta, jos poikia on liikaa virpomisjoukossa? Lapsuudessani 80-luvulla ei poikavirpojia ollut, tai jos oli niin heidät ohjattiin kiltisti kotia. Harmi vaan että tytöt ei sitten saa palkkaa, jos on poika pilaamassa pääsiäisen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin aivan sama onko poikia vai mitä? Tosin nyt kun aloin asiaa miettimään niin eihän noita poika kyllä virpomassa paljoa näy.,..noh, sais mun mielestä näkyä! Mukaan vaan!! :)

Vierailija
2/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa ja virpoi. Ei tässä ole noidat virpomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vain tyttövirpojat otetaan vastaan" tms. Tai sitten vaan jätät antamatta palkkaa pojille.

Vierailija
4/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noidat (=tytöt pukeutuneina trulleiksi) eivät virvo.

Vierailija
5/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nyt, suht pienet lapsethan niitä virpojia aina on. Ja pienet lapset ovat vielä lähinnä vaan lapsia, ei niin sukupuolisidonnaisia (tai miksikä sitä kutsuisi)

Eikö ole julmaa, että sanotaan pienelle pojalle joka haluaisi lähteä virpomaan siskonsa kanssa, että "sä et nyt saa tehdä tuota, koska olet poika!"

:O

Vierailija
6/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikienkin vitsat itä-Suomessa siunataan, jos pojat ei saisi virpoa? Länsi-Suomen pakanaperinteestä ja pääsiäislauantaina virpomisesta en tiedä, mutta meillä itä-Suomessa ei koskaan poikien virpomisoikeutta ole kyseenalaistettu.

Vierailija
7/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulle on tärkeää että kaikki virpojat on POIKIA!

Tytöt ovat jotenkin liian noitamaisia ja pojat hauskannäköisiä :). Huudan joskus jopa ikkunasta tyttövirpojille että "EI OO PALKKAA!!"

Vierailija
8/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on tässä, että olen äärimmäisen herkkä ja tuollainen poikavirpoja pilaa helposti koko pääsiäisen, koska se on minulle vieras ajatus.

ap.

Vierailija
9/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään kiinnostusta asiaan. enkä kyllä ole heitä siihen opettanutkaan.

Vierailija
10/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilallehan se sinulla menee joten ei kannata avata ovea.

Vierailija
11/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä? ap samapa kait se on jakaako niitä muniaan tytöille vai pojille mitä eroa siinä on?

Vierailija
12/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tuli selväksi

Vierailija
13/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera 6 tytön äiti se siellä taas. :DDD

Vierailija
14/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan vain poikavirpojille oven. Kyylään siis ovisilmästä. Joskus meni koko palmusunnuntai pilalle kun en erehdyin sukupuolesta, tajusin vasta myöhemmin että joukossa oli ehta noita!!

Vierailija
15/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaakin olla kateellinen... Ap onko sinulla poikia?

Vierailija
16/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tiennytkään että virpominen on vaan tytöille! koko virpominen voisi jäädä muistoksi ja tilalle ottaa halloween karkki vai kepponen kierrokset! kyllä meidän pojat 4 ja 5v ovat menossa tänä vuonna ekaa kertaa virpomaan yllään rooliasut ja itsetehdyt ja kerätyt vitsat.

Vierailija
17/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 9 v harry potter-velho ja 4 v batman. Ovat askarrelleet koko iltapäivän virpomisoksia, joista tulikin hienoja (niin hienoja kuin 4-vuotiaaltakin voi odottaa...;) Sanoisitko tosiaan että ette saa, kun olette poikia!

Vierailija
18/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 2/3 virpojista oli juuri poikia. Loput sitten tyttöjä.

Vierailija
19/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta etkö antaisi 4-vuotiaalle batmanille palkkiota?

Vierailija
20/29 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on toivottaa onnea, teillä menee nyt halloweenit ja kristillinen virpomisperinne sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi