Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iho kukkii ja hiuksia lähtee tukkoittain, raskausviikkoja 10. Mitä ihmettä teen?

Vierailija
26.03.2010 |

Hiustenlähtö alkoi jo muutamaa kuukautta ennen raskautta ja ihokin on ollut aina taipuvainen näppylöihin. Mutta nyt on suorastaan "helevetti irti", pakko ilmaista näin voimakkaasti... Kasvot ihan täynnä aknea ja päänahka kohta näkyy =( =( =( En kehtaa mennä minnekkään =(

Aiemmissa raskauksissa iho parani ja hiukset olivat kiiltävät ja paksut

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten parturiin.

Vierailija
2/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä verikokeessa? Tai ainakin parantaa ruokavaliota ja lisätä vitamiineja. Iho-ongelmaan löytyy apteekista apu, minullakin normaalisti ihan ok kuntoinen iho ja muuttui rasvaiseksi ja akne kukoisti raskausajan. Nyt onneksi taas palattu normaaliin, kun raskaus on takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta alkoi paljon ennen koko raskauden alkua. Raskausviikoista paria ekaa viikkoahan ei edes olla raskaina, eli ei pitäisi olla raskaudesta johtuvaa.

Mene lekurille, kuulostaa siltä että sulla on jotkut arvot ihan viturallaan (kilpirauhanen tms.) ja olisi parasta tutkia, eikä tehdä omatoimista raskausdiagnoosia!

Vierailija
4/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt jo 2krt kasvohoidossa ja ei ole vähäänaikaan varaa kun oli 90e kerta =/

Ja käytössä on apteekin sekä kosmetologin suosittelemia valmistetita

Vierailija
5/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on hormonaalinen, ja luulen sen liittyvän raskauteen. Käy verikokeissa. Raskauden aikana tuskin saa käyttää mitään lääkettä mikä auttaisi siihen.

Toinen vaihtoehto voi olla hiiva elimistössä, se voi aiheuttaa kyseisiä oireita.

Kokeile kiinalaista lääkäriä, he voivat antaa jotain vaihtoehtoisia hoitoja, kela saattaa korvata osan.

Vierailija
6/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hiivasta olen kyllä kärsinyt aiemminkin...

Kävin viikolla 5 Mehiläisessä varmistamassa raskauden. Ja kaikki oli OK....

Kilppariarvotkin on otetu ja nekin olivat OK.

Ihme juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi