Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten opit saamaan orgasmin yhdynnässä?

Vierailija
26.03.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan teininäkin. Yleensä hieron klitorista.

Vierailija
2/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan teininäkin. Yleensä hieron klitorista.

Hierotko itse vai mies yhdynnän aikana? kaikissa asennoissa se ei onnistu... Kun on kai sellaisiakin naisia jotka saa orgasmin ihan pelkästään yhdynnällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin mä tarviin niin pitkät esileikit et oon lähes orkun partaalla, sitten mies tulee sisään, asennoista paras on lähetyssaarnaaja, jossa itse nostan pyllyy hiukan irti patjasta, ja otan käsillä kiinni sängyn reunasta, jotta saan kropan pidettyy paikallaan. mies sit painaa siin päällä, ja lantiollaan hieroo klittaa samalla kun panee. Komeet orkut tulee hyvin nopeesti!!! :-)

Vierailija
4/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.viallinen yksilö

Vierailija
5/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan alkoi toimia : ) Ja siis ihan oikeasti saan orkun yhdynnästä, ei tarvita mitään klittakikkaa.

Ja siis IHANAA että alkoi toimia. Orgasmi on sata kertaa tyydyttävämpi kuin klittaorkku.

Vierailija
6/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta synnytyksen jälkeen aloin saamaan orkun emättimestä ilman klitoriksen kosketusta.

Vierailija
7/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa edes klitan kiihottamisesta muuta kuin yksin ollessani ikuisuuden jyystämisen jälkeen...

Vierailija
8/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan sen itse. Mies siis alla ja minä päällä. G-piste orkkuko sitten lie...

Oltava itse sopivassa vireessä (lämmitetty esileikillä), eikä mies liia herkillä.

Istui päälle ja etsin missä tuntuu hyvälle. Joku kerta menee, kun sen löytää ja oppii vahvistamaan hyvän olon tunnetta.

Sauvat ei aidolle vedä vertaa. Eikä nuolemiset.

Vierailija
9/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta toisen synnytyksen jälkeen alkoivat mulla emätinorkut, joskin siinäkin on edelleen vain tietyt asennot, joissa sen saan. Vain takaapäin onnistuu.

Mä en oo muuten ikinä tajunnut, kun monet just sanoo tuota että se kun nainen on päällä tuntuu parhaimmalta - mulla ei tunnu yhtään miltään yhtään missään, vaikka mitä tekisin.

Vierailija
10/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan alkoi toimia : ) Ja siis ihan oikeasti saan orkun yhdynnästä, ei tarvita mitään klittakikkaa.

Ja siis IHANAA että alkoi toimia. Orgasmi on sata kertaa tyydyttävämpi kuin klittaorkku.

Itse saan joskus ilman muuta kiihotusta, joskus tarvitaan (omaa tai toisen) klitorishierontaa. Ihan yhtä tyydyttävää on kummallakin tavalla. Tuntemus on sama. Tai itse asiassa kaikkein voimakkaimman orgasmin saan yksin, kun käytän dildoa... Mutta tietysti tunnepuoli on tärkeää. Orgasmi on orgasmi, ei niissä ole fyysisiä eroja. Sen laukaisee toisilla pelkkä ajatus (itse olen lapsesta asti saanut unessa), toisilla yhdyntä, toisilla klitoriskiihotus.

Älä ihmeessä tee asiasta ongelmaa.

Vierailija
11/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessa oli paljon irtosuhteita, ei orgasmin orgasmia. Kun aloin seurustella mieheni kanssa alkoivat myös orgasmit, sekä klitoris että vagina ;) Saan jopa 5 kertaa yhdynnän aikana, eikä mitään ihme kikkoja :)

Vierailija
12/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi on orgasmi, ei niissä ole fyysisiä eroja. Sen laukaisee toisilla pelkkä ajatus (itse olen lapsesta asti saanut unessa), toisilla yhdyntä, toisilla klitoriskiihotus.

Eiköhän suurimmalla osalla meistä ole erilaisia orgasmeja? Jotkut on ihan mukavia, jotkut hengästyttäviä, ja jotkua sellaisia, että meinaa taju mennä.

Ei minulla ainakaan ole mitään normiorkkua jonka voisi saavuttaa keinolla kuin keinolla.

Vierailija
13/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia sain vain klitorisorkkuja ja ekan lapsen saannin jälkeen en ole saanut mitään. Toisen lapsen synnystä nyt 9kk ja mieskin ottaa jo ihan hirveesti paineita kun en ikinä saa. Mikään asento tai kesto ei tunnu auttavan. Ja ikää 23v eli kivaa loppuelämää...

Vierailija
14/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis oikeasti ihana kuulla jos jotain on tehtävissä....

Vierailija
15/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo puuha on aina ollut niiiin mahtavaa ;)

Vierailija
16/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti kauan opetella. siis masturboidessa sain nuorena todella helpolla orkkuja mutta miehen kanssa en millään. nykyisen miehen kanssa olen vihdoin hyväksynyt oman kroppani ym niin paljon et voin "heittäytyä" hommiin. makaan mahallani ja mies kiihottaa, nuolee koskettelee kunnes olen ihan valmis, samalla hieron kahdella sormella pimppiäni, en voi koskea suoraan klitorikseen koska silloin voi helposti mennä liian herkille paikat, ja sitten mies tulee sisään ja pitää mun lanteista kiinni..tulee aina..joskus pieni joskus iso orkku. lähetyssaarnaajassa ei tapahdu mulle melkein mitään. mulla on myös paniikkihäiriöön sepram lääkitys joka vaikeuttaa orgasmien saamista. olen lopettamassa lääkkeen käyttöä ja toivon et saan sen nuoruuden orgasmiherkkyyden takaisin. minusta se on vaan niin et täytyy löytää se tapa mikä just susta tuntuu hyvältä. välillä kuvittelen siinä samalla hässiväni ihan muun tai muiden kun oman mieheni kanssa =)

Vierailija
17/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se itselläni johtuu rentoutumisesta. Myös siitä, että mieheni on nykyään mielestäni todella seksikäs (oltu nuoresta lähtien yhdessä, muuttunut poikosesta aikuiseksi). Minua kiihottaa kovasti hänen itsevarmuus, ulkonäkönsä, valta, asema jne. ;), varmat otteet minua kohtaan. Jostakin syystä meillä on seksi aivan loistavaa ;).

Voihan se olla niinkin, että minä olen kasvanut tyttösestä naiseksi. Pidän itseäni seksuaalisesti viehättävänä. Koen olevani haluttu. Nämä kaikki varmasti ovat vaikuttaneet siihen, että olen alkanut saamaan orkkuja.

Aikaisemmin sain hieromakoneella, raskausaikana unissani, sitten mieheni nuolentasessiosta ja nyt rakastellessa.

Olin itsekin jo hyväksynyt ajatuksen, että en kuulu niiden joukkoon, jotka saavat yhdynnässä orkun. Mutta iloinen yllätys näin päin!

Vierailija
18/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruudessa oli paljon irtosuhteita, ei orgasmin orgasmia. Kun aloin seurustella mieheni kanssa alkoivat myös orgasmit, sekä klitoris että vagina ;) Saan jopa 5 kertaa yhdynnän aikana, eikä mitään ihme kikkoja :)

Mäkään en ole saanut aikaisempien kumppanien kanssa ikinä, mutta mieheni kanssa melkein heti alusta lähtien. Se on varmaan ollut päästä kiinni. Ei ole siis ollut tarpeeksi tunnetta tms..

Vierailija
19/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voimakkuus koetaan erilaisena.

Lantionpohjan lihasharjoittelu (löydät runsaasti tietoa netistä) on oikeasti paljon apua. Itse saan usein jo samana yönä unessa orgasmin, kun olen illalla jumpannut lantionpohjalihaksia.

Kaikki perustuu rentouteen, ei saa miettiä asiaa liikaa. Pitää olla oikeanlainen suhtautuminen asiaan. Hyvä suhde auttaa, myös oman kehon tuntemus.

Vierailija
20/25 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen päällä,niin en minäkään jos oon siinä ihan suorana.Mutta kun nojaan miestä kohti ja pussaillaan samalla,siinä saan sitten tosi helposti emätinorkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi