Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäjille kysymys

Vierailija
26.03.2010 |

Kysyisin miten suojaatte itsenne yöllä ettei maitoa ole koko sänky täynnä kun nukutte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarituettomia imetysrintsikoita topattuna 2-3 liivinsuojuksella, ja vaihtelin kastuneita suojuksia aina yöimetyksillä. Kun vauva oli n. nelikuinen, niin maitoa ei enää herunut spontaanisti öisin vaan ainoastaan imetyksen yhteydessä, silloin jätin liivit pois ja pidin sängyllä vierelläni harsoa, jonka laitoin imettäessä vapaan rinnan päälle nappaamaan heruvat maidot. Nyt, kun lapsi on jo yli vuoden ikäinen, ei vapaakaan rinta yleensä enää heru imettäessä, imetän edelleen kerran aamuyöllä.

Vierailija
2/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mä nukun ainakin imetysliivit päällä ja sitten mulla on niissä liivinsuojukset. Aluks saattoi niistäkin tulla läpi, mutta vaihtelin niitä yösyöttöjen aikana kuiviin. Nyt kun vauva on puolivuotias niin yhdet riittää yöksi. Nukun aina kevyet rintsikat päällä vaikken imettäisikään.. Isot rinnat ei oo kivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eipä mulla tuota ongelmaa ole ollut kuin muutaman ekan viikon.

Vierailija
4/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekoina kuukausina imetysliivit + liivinsuojukset yöllä koko ajan päällä. Yösyötöillä vaihelin liivinsuojuksia, kun se rinta josta ei just imetty lorotteli maidot suojaan, joka tuli läpimäräksi. Nyt onneks ei enää tartte rintsikoita yöllä (vauva 8kk) ja se on kyllä ihanaa!

Vierailija
5/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi käyttää maidonkerääjiä

Vierailija
6/6 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä sisällä vauvan harsoa, se peittää molemmat rinnat. En osaa nukkua rintsikoilla ja ne suojukset eivät pysy kyljellään nukkuessa, vaikka olis mitkä tarrat.

Tämä on ihan hyvä systeemi, harsoa voi siirtää sitä muka kun kastuu...

Tosin mulla nyt ei suihkuamalla sitä maitoa tule vaan lähinnä siloin kun toisesta rinnasta imettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi