Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

härnäily

Vierailija
26.03.2010 |

Kenelläkään tietoa "koticlippisivusta" jossa vaimo/nainen härnäilee putki-tai vaikka sähkömiestä tai miksei naapurinmiestäkin lyhyellä hameella,avonaisella kaulaaukolla tms.? Kokemuksista moisesta olisi myös kiva kuulla.

Ymmärtääkseni moinen "leikki"on varsin yleistä.

kiitos jo etukäteen.!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi sellainen kömmähdys tässä pääsiäisenä et menin aamulla terassille tupakalle pelkässä fleecessä ja naapurin isäntä tuli kulman takaa pyytämään omaa miestäni lenkille asumme rivitalossa jonka terassille pääsee kulman takaa suoraan.olin siinä ilman pikkareita toosa paljaana kun naapuri tuli kyselee missä mieheni mahtaa olla. Pikkasen naapurin miehen silmät vaelteli ympäriinsä kun näki mut melkein alasti tupakalla, juteltiin niitä näitä viisi minuuttia ennenkuin naapuri kysyi etkö meinaa peitellä paikkojas millään...sanoin et oot nähny jo tärkeimmän ja miltä muuten näyttää?Punasena änkyttäen vastas et kyllä naisen posliini on aina kaunis ja jotain et kaunis viiva, mut oliskos isäntäs valmis lenkille!

Vierailija
2/7 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..lenkille edelleen vain oli menossa. Minä oisin kyllä jo hieman kostuttanut pimpsaa sormilla kun kerran noin tyrkylle asetettu. Ja uutta treffiaikaa oisin sopinut, tai ehdotellut että josko tulisit pyhinä vielä käymään meillä. Haluiasin törmätä sinuun terassillasi. Jooko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kaupassa tänään pelkät legginsit jalassa ja kotio tultuani huomasin et nehän saata toista senttiä haarojen välissä ja pikkuinen raita karvoituskin näkyi läpi eli valkoiset housut, tahaton teko mut onnistuin siinäkin.on äijät varmaan kyylännyt kunnon gameltoeta!

Vierailija
4/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pienet rinnat ja kuljen usein kesäisin ilman rintaliivejä. Muutoin olen lihaksikas, joten en ole mikään teiniriuku. Nännin näkyy läpi ja teen sen tarkoituksella.

Vierailija
5/7 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahallaan jätän usein rintsikat pois kun meen kauppaan tai shoppailee.rinnat on c kuppiset ja hyvin pyöreät ja terhakat eli sellaista kivaa pientä tärinää kun kävelee ja tietty nännit näkyy paidan läpi.

Pidän myös leggareista joten se pillun välissä housut on kans tuttu juttu.

läpikuultavia hameitakin löytyy ja jos aurinko vasten kattoo huomaa kyl et ei oo edes pikkareita alla, karvotusta en omista!

Vierailija
6/7 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuli tutun oloinen tunne, kuin usein itsekin käytän vaaleita leggareit niin et stringit näkyy läpi tai käyn tupakalla parvekkeella ilkosen alasti ja katu kulkee aivan terassin vierestä!

Vierailija
7/7 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutuks tuli tunne!

vihdoin kesä saapui ja jalkovälistä lähti loputkin haituvat ja keltainen kesämekko päälle ilman alkkareita/rintsikoita ihana vapaus koitti odotin tätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän