Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurahanskat sänkyhommissa

Vierailija
16.05.2012 |

Olen 29-vuotias tyttö ja onnellisessa parisuhteessa :) Mielestäni parisuhteemme ja seksielämämme on ollut hyvää. Nyt poikakaverini yllätti minut totaalisesti hän oli ostanut minulle lasten kurarukkaset, jotka hän haluaisi, että laitan käteeni, kun harrastamme seksiä, en ole edes tiennyt, että kurarukkasia saa näin isoja kokoja. Ajatus tuntuu minusta todella pelottavalta ja mietinkin vain enkö kelpaa enään omana itsenäni vai mistä tälläinen voi johtua? Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä minun tulisi tehdä, pukea hanskat vai kieltäytyä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, mistä moinen? Käviskö vaikka siivoushanskat tai muut kumikäsineet? Vai pitääkö olla just kurahanskat? Aika hauska minusta, ja olisin otettu, jos mies luottaisi minuun niin paljon, että tällaisen fetissin paljastaisi. Eikai se sen kummempi ole, kuin vaikkka korkokengät sängyssä :)

Vierailija
2/22 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei mitään syytä huoleen, miehelläsi on vain jokin kumi aiheinen fetissi ja rohkenee sen paljastaa eli kaikki on varmasti hyvin, muuten tuskin kertoisi noin henkilökohtaista asiaa. Hanskat käteen vai ja hiplailemaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin harmiton asia, monilla miehillä on fetissi johonkin asiaan. Kokeile rohkeasti ja kysy mitä hän toivoisi sinun tekevän. Asia on sen verran henkilökohtainen että vaatii jonkin verran että paljastaa sen. Tästä päätellen suhteenne on hyvässä kunnossa ja luottamusta löytyy. Voit esim. yllättää miehesi pukeutumalla sadetakkiin ja katsot miten hän siihen reagoi. Rohkeasti vaan!

Ainoa este on korvien välissä.

Vierailija
4/22 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän sinä sitten pelkäät?

Kuinka sitten edes pimeässä peiton alla

lahnana lähetyssaarnaajan alla

uskallat pesää antaa? Säästetään se pelko

sinne minne se kuuluu. Se tuskin

on kovin pelottava asia, jos miehesi

haluaa sinun antavan munalle kyytiä

kurahanskat kädessä? Vai onko se

runkkailukin aivan pelottava asia?

Vierailija
5/22 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt se on sitten tehty ja nopsastihan se kävi olihan tuo vielä siistinpääkin hanskojen kanssa ja mies ainakin tykkäsi :) Ovatkohan vastaavat sadeasu/kumi fetissit yleisiä mistä ilmeisemmin meillä on kyse ;)

Vierailija
6/22 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yleisiä.

Vierailija
7/22 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo edelleenkin on hyväksyttävä asia ja paljonkin käytetty juttu samoiten kuin myös sadeasut sänkypuuhissa. Joskus vaan fetismejä on puolisolle vaikea paljastaa siinä pelossa, ettei hän asiaa ollenkaan voisi hyväksyä. Siitä on omakohtaisia kokemuksia.

Vierailija
8/22 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin harrastetaan samantyyppisiä juttuja. Mun heikkous on muoviset essut ja vaimoni tietää fetissini. Kun uskalsin asian kertoa reilu vuosi sitten, on seksielämämme saanut uuden, kivan lisämausteen.

Vierailija
9/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskojen käyttö johtuu siitä, että kun niillä tarttuu kovasta munasta kiinni, mies luulee ja tuntee, että joku kolmas osapuoli lypsää kullia.

Siksi nuoretmiehet myös runkkaavat nahkahanskoilla, koska silloin tuntuu siltä, että joku muu runkkaa sinua.

Vierailija
10/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanskojen käyttö johtuu siitä, että kun niillä tarttuu kovasta munasta kiinni, mies luulee ja tuntee, että joku kolmas osapuoli lypsää kullia.

Siksi nuoretmiehet myös runkkaavat nahkahanskoilla, koska silloin tuntuu siltä, että joku muu runkkaa sinua.[/quote

Minä runkkaan miestä paksuilla nahkarukkasilla joissa tumput sisällä.

Hän kiihottuu aivan valtavasti ,

Kun tulen makuuhuoneeseen ne kädessä

Vierailija
11/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi nuoretmiehet myös runkkaavat nahkahanskoilla, koska silloin tuntuu siltä, että joku muu runkkaa sinua.[/quote

Vierailija
12/22 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sille miehelle sano että ne on sinusta isot lasten kurahanskat. Hän osti fetish-iloitteluun aikuisten kumiset oopperahanskat.

Vierailija
13/22 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinäkin, niin minäkin teen omalle miehelleni. Harmaat lapaset ja kuluneet nahkakintaat.

Vierailija
14/22 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tuodessa uudet keittiö kumihanskat kotiin kaupasta ,

Tiedän että saan hanska runkkaukaen ja sormen anukseen samana iltana

Vierailija
15/22 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin koleilla jos uskaltaisin ehdottaa miehelle.

Vierailija
16/22 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus teininä runkkasin sellaisilla keltaisilla siivoushanskoilla. Oli vähän erilainen tuntuma, karhee ja sillee

Vierailija
17/22 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle pitkät punaiset kumihanskat. Jo samana iltana ne olivat käytössä. Hän laittoi kaluuni liukuvoidetta kumihanskat kädessä ja runkkasi minua sen jälkeen. Se oli hänestäkin kivaa ja kiihottavaa. Palkitsin hänet tästä hyvästä kunnon panolla.

Vierailija
18/22 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias tyttö ja onnellisessa parisuhteessa :) Mielestäni parisuhteemme ja seksielämämme on ollut hyvää. Nyt poikakaverini yllätti minut totaalisesti hän oli ostanut minulle lasten kurarukkaset, jotka hän haluaisi, että laitan käteeni, kun harrastamme seksiä, en ole edes tiennyt, että kurarukkasia saa näin isoja kokoja. Ajatus tuntuu minusta todella pelottavalta ja mietinkin vain enkö kelpaa enään omana itsenäni vai mistä tälläinen voi johtua? Onko muilla vastaavia kokemuksia ja mitä minun tulisi tehdä, pukea hanskat vai kieltäytyä?

Ensinnäkin onnittelut onnellisesta suhteesta, sitä kannattaa vaalia ja siitä kannattaa pitää kiinni.

Sitä edesauttaa tästäkin puhuminen, ota asia nätisti puheeksi, kysy kiinnostaako/kiihottaako tuollaiset, äöä moiti tai tuomitse tai pilkkaa ainakaan ennenkuin tiedät mistä on kyse. Henkilökohtainen asia joten voi käydä kipeästikin.

Yhtäältä on kuten moni sanonut ei mitään outoa eikä pelättävää, jonkinlainen fetissi tms. Kyseessä.

Toisaalta on myös niin, ettei sinun ole mikään pakko tuosta vaan sellaiseen lähteä mukaan jos itse et halua tai et innostu moisista ollenkaan. Se on 50/50 teidän välistä ja yhteistä, tietenkin voi tehdä toiselle mieliksi vaikkei itseä kovin innostaisi, mutta ei pakko silti ole.

Ensimmäisenä tosiaan ota asia nätisti puheeksi, tutustu aiheeseen. Siitä se selviää kuten muutkin asiat.

Vierailija
19/22 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin.

Vierailija
20/22 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse runkkaan kurahanskoilla. Tuntuma on parempi ja orgasmi tulee nopeasti. Voi myös soveltaa bdsm/abdl aiheisissa leikeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän