Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

auttakaahan nyt helkutti!

Vierailija
26.03.2010 |

Mulla pimenee just nuppi. Ei toisen vaan ihteni takia. Toukokuussa pitäis synnyttää ja hormoonit tuuppaa oleen vieläki sekasi vähän väliä.Avomiehen kans pienistäki asioita/riidoista tulee niin isoja, että välillä tuntuu että riidat on jo ihan hirveetä haukkumista ja huutamista. Mieheni on väsynyt hermoiluuni ja minä varmaan vielä ahistuneempi. Miehelläni on ollut aikaisemmun alkoholi ongelmaa, ja nyt kun hän on ponnistellut ollakseen raittiina niin akka ku pyörenmyrsky välillä. Meillä on ihana 1v3kk tyttö ja toinen syntyy toukokuun alussa. Haluisin nauttia loppu raskaus ajasta enkä tuhlata sitä turhiin riitoihin. Kärsin alkuraskaudessa raskauden aikasesta masennuksesta joka oli aivan järkyttävää, enkä vieläkään ymmärrä että mieheni todella rakastaa minua, eikä ole koskaan osottanut mitään mielenkiintoa muita naisia kohtaan. On hyvä ja rakastava niin isänä kuin miehenäkin. sanokaa nyt miten voin luottaa ihteeni ja mieheeni? jos jollain vaikka joskus ollu samanlaista helvettiä ja taivasta yhtä aikaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. siitä jos tunnen etten kelpaa eikä mies sano oikeita sanoja siihen oikeaan aikaan, jos mies ei auta tarpeeks vaan hoidan yksin monta päivää lasta jos se esim kelkkailee. jos kehittelen päässäni ajatuksia että sitä kiinostais muut...mistä milloinki.....mitä tyhmemmistä asioita.

Vierailija
2/2 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laskettu aika lähiviikkoina, ja samankaltaisia ajatuksia on tullut aikaisemmin raskausaikana.. Mistä sitä tietää kuinka kauan tuo mies pysyy ihanana? Mitä jos se onkin tässä vain velvollisuudentunteesta? Niitä outoja ajatuksia tulee tosiaan kehiteltyä mielessä tuon tuosta, eikä varmasti sinullakaan se masennus alkuvaiheessa helpota asiaa..

Sen vain sanon, että älkää unohtako ajatusten jakamista ja toistenne tukemista! Pahimmat hormoniolot helpottavat kyllä, vaikka tällä hetkellä hyvä olo voi tuntua kaukaiselta haaveelta. Miehesi kuulostaa varsin fiksulta ja ihanalta, katso sitä huonoa oloa pidemmälle ja muista että ihana mies on harvinaisuus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla