Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hvyviä neuvoja afta-rakkuloiden parantamiseen tai kivun lieventämiseen (suussa)

Vierailija
25.03.2010 |

Onko muuten kenelläkään tietoa, että mistä kyseiset rakkulat johtuu tai tulee? Itse olen huomannut, että ne tulee suuhun aina jännitys tai stressi tilassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kantsii jättää pois tahnat, joissa vaahtoamisainetta (joku "laureaatti"). Esim. Yotuel sopii.

Vierailija
2/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sellaista ainetta, mikä ns puuduttaa aftat. Kipu katoaa. meillä ainakin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään apteekissa ja pyysin tommosta puuduttavaa tahnaa, sillä eräs tuttavanikin kertoi siitä. Se mamma siellä tokaisi, että ei meillä mitään sellasta ole. Antoi mulle tuubin jotain ihme töhnää joka maksoi ihan sikana ja sen pitäisi muka tehdä joku suojaava kalvo rakkulan päälle, mutta ei vie siis kipua. Kokeilin tota ja ihan yhtä tyhjän kanssa oli...

AP

Vierailija
4/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista, desinfioivat suun.

pika-apua noista ei saa, mutta tepsii kyllä ennaltaehkäisevinä. 3 tablettia päivässä (aamu, päivä, ilta) ja ei haise henki, eikä tule aftoja!

Vierailija
5/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi hyvä aftojen ennalta ehkäisyyn. Osta myös GUM:in suuvettä, joka tarkoitettu esim. aftoille/suun haavaumille. Auttaa hyvin.

Vierailija
6/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen aftan päälle. Sit se liukenee siihen, ja kas kummaa, afta paranee. Käytin 5v pojalle, ja kyllä tepsi, yksi tabu riitti.

Vierailija
7/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti. Mulla on USEIN kivuliaita ja isoja aftoja, ja ihan tyyliin siiderikin on auttanut. Joskus, ei aina. Jotenkin paranevat nopeammin.

Vierailija
8/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tarra, joka laitettan yöksi. kunnon kiinnitys kylläkin, muuten se löytyy mistä sattuu. mulle aftat tulee jos lyön esim huulen, tai puren poskeen tms.

Vierailija
9/9 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jättää sokerit ja valkoiset viljat pois ruokavaliosta, ei tule aftojakaan niin helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme