Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomista?

Vierailija
25.03.2010 |

Aijotteko pitää lomaa niin että lapset on tarhassa ja itse lomalla? Kuinka pitkän ajan? Mietin vaan kuinka yleistä se on?

Meillä mies ollut sairaslomalla ja annoin hänen sairastaa rauhassa ja vein ja hain lapsia tarhaan. Nyt hän on jäämässä talvilomalle ja ei ainakaan vapaaehtoisesti haluais olla OMIEN lastensa kanssa.

Muutenkin kesälomalla kun aikoo olla viikon eriaikaan kun minä lomalla niin meinas että olis sen yksinään ja lapset sais mennä taas tarhaan.

Mulle tuli ihan pahamieli :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin meni toiseen työpaikkaan, osan lomasta piti huilia kaikesta, eli vaan kuntoili ja nukkui ja osan oli lasten kanssa reissussa. En kyllä itse ymmärrä jos koko loma ollaan vaan itsekseen, on se tarhaelämä lapsillekin väsyttävää.

Vierailija
2/2 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei erityistä syytä, esim. talon rakentamisen takia ottaa lomaa tms.

Vanhempien sairauslomien aikaan meillä on lapset olleet hoidossa, että saa oikeasti levättyä.

Sen verran ollaan ensi kesänä itsekkäitä, että pidetään 4 viikkoa lomaa miehen kanssa yhtä aikaa ja lapset toki myös pois hoidosta ja meidän kanssa. Mietittiin, josko oltaisiin pidetty vielä osa lomista erikseen, että lapset saa olla 5-6 viikkoa lomalla, mutta päädyttiin kuitenkin siihen, että halutaan viettää koko perheen kanssa lomaa. Viikoksi lapset menee sitten mummolaan silloin kun me ollaan töissä eli ovat 5 viikkoa poissa hoidosta ja syksyllä myöhemmin pidetään vielä viikko syyslomaa koko porukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä