Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit elämässäsi toisin jos saisit elää elämääsi uudelleen?

Vierailija
25.03.2010 |

Vai tekisitkö mitään? Mä en missään nimessä pettäisi opiskeluaikojen aikaista poikaystävääni, kadun sitä todella paljon ja vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin. Loukkasin häntä niin paljon, ettei hän voinut muuta tehdä kuin jättää minut, vaikka yritin anella anteeksiantoa. Asia vaivaa minua edelleen, sillä en ole hänen jälkeensä rakastanut ketään samalla tapaa - en edes lasteni isää ja nykyistä aviomiestäni :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin liian arka ja pyörin vain Euroopassa. Eksoottisemmat maat jäivät koluamatta, eikä perheellisenä tuosta vaan lähdetä reppumatkalle.

Vierailija
22/25 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin lapsena osannut ajatella enemmän kuin aikuinen, olisin puhunut jollekin ongelmistani. Tai jos edes 20- v olisin tehnyt niin. Nyt elämä ei olisi näin paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tekisitkö mitään? Mä en missään nimessä pettäisi opiskeluaikojen aikaista poikaystävääni, kadun sitä todella paljon ja vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin. Loukkasin häntä niin paljon, ettei hän voinut muuta tehdä kuin jättää minut, vaikka yritin anella anteeksiantoa. Asia vaivaa minua edelleen, sillä en ole hänen jälkeensä rakastanut ketään samalla tapaa - en edes lasteni isää ja nykyistä aviomiestäni :(

Kadun että lapsillani sellainen isä kuin on mutta lapseni ovat täydellisiä;) eli en voi katua edes lasteni isään.

Vierailija
24/25 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan keskityin uraan, ja nainen meni.

Vierailija
25/25 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä olen tehnyt, on johtanut mut tähän. Ja nyt on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi