Kukaan käynyt Jesper juniorin puohintapäivillä?
Kommentit (13)
Oikeastaan vaan joitain sisävaatteita (Julia,Nicholas.Lego,esprit)oli alennettu.
Abekon sadeasu oli myös alessa ja joitain Reiman kenkiä.
Ostin tytölke 3kpl sukkiksia ja reimatec lenkkarit
kerta nyt sinne asti(Skanssiin)ajoin
Odotin enempi noilta päiviltä.
Juliaa, Mini Juliaa ja Nicholasia, vähän Espritiä, Legoa jne. Ihan kivasti oli alennettu, riippuu tietysti vähän mitä etsii. Minä ostin pojalle ulkoiluhousut, T-paidan ja välikausihousut. Tyttö sai pikkuhousuja. Kävin Lahdessa Triossa.
mutta ulkovaatteita ei ollut alennuksessa paljon mitään. Ostin Espritin paitoja, farkut ja uimashortsit 10-vuotiaalle, 50% ale.
välikausivaatetta siis. Myös noita edellämainittuja. Mä ostin sukkiksia, sukkiksia ja sukkiksia...
ostin lapselle 5v reimatec välikausitakin perusnätti lila, astetta tummemman liat reimatac houst ssis tuli yhtenäinen puku reimatec lenkkarit reima kesäsandaalit zalequa juhlamekon julia gollegehousut oli vähä kirjailua yms ei siis iahn perus parit jarrusukkapohjaiset sukat reima ulkoilutakki, kesäksi se oli minusta oikein nätti liike pieni aikaa meni pulisen tuntia kun kaikki oli jo ostaetttu ja maksettu eli aikaisemmin en ole juurikaaan mitään noilta päiviltä löytänyt nyt sattu just meille mieluisat tyttö oli mukana ja sai itse valita, sovitettiin vain kengät, samaa sarjaa lenkkarit on ollut aikaisempinakin vuosina ja myös sandaalit on ollut jonakin kesänä ja olivat siis jo hyviksi käytössä havaittuja, toki nyt uudet värit kannattaa mennä
Vihdoinkin kun saatiin tänne turun seudulle Jesper&Junior ei siellä ollu nyt ½-hinta päivillä mitään vk-asuja alessa.
Tuollainen liila asu ois kelvannu meillekkin, nyyh...
Voiko tuo valikoima muuttua ½-hinta päivien eri päivinä?
Jos sinne vaik tulis huomiseksi jotain vk-vaatteita...
mun mielestä tullut lisää tuotteita eri päivinä. Siellä oli eilen kun kävin nättejä pinkkejä reimatec vk-takkeja ja -housuja, muutamia kokoja tosin vaan. Ja olikohan jotain muitakin Reiman vk vaatteita. Motions vk-haalari oli halvalla ja Jonathan cordura vk-haalareita oli myös, aika kiva väri muta-oranssi. Itse ostin vain Abekon sadeasun ja Jonathan vk-sydvestin sekä hanskat ja jotain sukkahousuja. Sisävaatetta oli aika paljon alessa, legoa, juliaa ja nicholasta eniten.
tänään ainakin välikausi reimatec haalareita ja takkeja. Paljon jonathan ulkovaatetta, sisävaatettakin tosi paljon puoleen hintaan. Mielestäni tarjontaa oli paljon verrattuna joihinkin vuosiin...
sukkia, yöpuvun (Tutta) sekä ihanan oranssin Reiman vk-takin. Takki oli paras löytö (29e); muuten valikoima oli nopeasti katsottu. Nämä siis eilen Jumbosta.
ostin lapselle 5v reimatec välikausitakin perusnätti lila, astetta tummemman liat reimatac houst ssis tuli yhtenäinen puku
reimatec lenkkarit
reima kesäsandaalit
zalequa juhlamekon
julia gollegehousut oli vähä kirjailua yms ei siis iahn perus
parit jarrusukkapohjaiset sukat
reima ulkoilutakki, kesäksi se oli minusta oikein nätti
liike pieni aikaa meni pulisen tuntia kun kaikki oli jo ostaetttu ja maksettu
eli aikaisemmin en ole juurikaaan mitään noilta päiviltä löytänyt nyt sattu just meille mieluisat
tyttö oli mukana ja sai itse valita, sovitettiin vain kengät, samaa sarjaa lenkkarit on ollut aikaisempinakin vuosina ja myös sandaalit on ollut jonakin kesänä ja olivat siis jo hyviksi käytössä havaittuja, toki nyt uudet värit
kannattaa mennä
ei ollu ku jotain Legoa ja parit Nicolas-vaatteet tarjouksessa. Vähän petyin.. (Myyrmannissa)