Naisilla jolla paskanen koti ja rumat vaatteet ovat fiksuja ja onnellisia.
Kommentit (14)
mutta en pyri täydellisyyteen siisteyden kanssa. Lapsillakin on päällä joskus vähän mitä sattuu ;) Ollaan hyvin onnellisia, lapset aina nukkuneet ja syöneet hyvin eivätkä ole turhia kitisseet.
Mun ajatukset on muualla (ajattelen jotain fiksua koko ajan ja mulla on elämä). Ihmetyttää miksi naapurin lähärin lapsella on aina sävy sävyyn kaikki vaatteet, huoh. Mahtaa olla äippä tyhmä!
kondiksessa joka päivä ja meikkaankin päivittäin, mutta lasten vaatteita ostelen niin marketeista, kirppikseltä kuin ulkomailtakin, enkä jaksa niiden väriyhdistelmien kanssa kauheasti puljata.
ehkäpä kerran kuussa. Lapset eivät itke eivätkä kitisi, ovat vaan tyytyväisiä kun on jotain päälle pantavaa ja jääkaapissa jotain ruokaa!
Sen sanoja on itse... noh... tosi onnellinen ja kaunis sitten vissiin :D
Jos elämän pääsisältö on kodin jokaisen nurkan puunaus ja on hirveät paineet niin kodin kuin oman itsen ja lasten uloisesta olemuksesta ja sen viilaamisesta, ei varmasti ole kovin onnellinen. Pakkomielteinen lähinnä. Tällaisiakin ihmisiä on paljon, jotka eivät voi rentoutua hetkeksikään, ellei kaikki ole tiptot, ja lasten kanssa ainakaan näin ei usein ole.
ja kierrätän ylimääriset lasten ja aikuisten vaatteet
t. boheemi muuten
ja minusta varsin todenperäinen sanonta, kun katselen naapureiden ja joidenkin tuttujen touhuja. Eipä ole kaksiset puheenaiheet eikä muuta elämää.
A clean house is a sign of waisted life,
ja minusta varsin todenperäinen sanonta, kun katselen naapureiden ja joidenkin tuttujen touhuja. Eipä ole kaksiset puheenaiheet eikä muuta elämää.
Jos elämä on rätti kädessä ympäri kotia kulkemista, voi todellakin käyttää tuota sanontaa. Ihminen, joka ei osaa rentoutua ja keskittyä elämästä nauttimiseen, ei ole onnellinen. Eipä silti, ei täydessä kaaoksessakaan usein ole kovin onnellinen. Siivooja on erinomainen onnellisuuden lisääjä.
On taas vaan musta ja valkoinen :D
Eli joko olet rätti kädessä kulkeva siivoushullu tai sitten ryvet paskassa ja pukeudut säkkiin!
*hekottaa*
Ei jatkuvaa siivousta varten. Ajattele jos vaikka saa yhtäkkiä tietää sairastavansa syöpää ja annetaan vain vähän elinaikaa, luultavasti silloin alkaa käymään mielessään elettyä elämää ja jos mieleen ei tulekaan muuta kuin ainainen siivoaminen!!!
Minä ainakin nautin elämästä ja siivoan kun siltä tuntuu, jos en jaksa, niin sitten en jaksa.Välillä on likaista ja välillä siistimpää.
ja touhuta lasten kanssa. Ja kuitenkin koti on jokseenkin siisti.
Kolmannen naisen biisi "Valehtelisin jos väittäisin" :D
eli
...valehtelisin jos väittäisin, vihaavani kauneutta...
Myös pesemätön ja kampaamaton tukka kertoo onnellisuudesta, samoin kuin lasten vääränkokoiset ja rumanväriset, epäsiistit vaatteet. Silloin vasta on arvomaailma kohdallaan!