akateemisten jutut (kysymys akateemisille)
puhuuko akateemiset märistä pieruista tms.? Siis vitsinä. Onko akateemisilla hienompaa huumoria kuin duunareilla?
Kommentit (19)
akateemiset harrastavat enemmän kuivaa huumoria.
ja ymmärrän pieruhuumorin päälle paljon paremmin kuin monet duunareihin kuuluvat kuivikset.
kaikki me kun emme ole samanlaisia.
t. akateeminen, joka pieruhuumoriakin harrastaa (tosin seurasta ja tilanteesta riippuen)
olla ihan kahjoja. Mieheni luulee, että he (akateemiset) ovat erilaisia kuin duunarit. Itse olen akateemisen koulutuksen saanut duunarin lapsi ja uskon, että akateemiset voivat olla aika lailla samanlaisia kuin duunarit. (Siis en tarkoita, että kaikki duunarit ovat samanlaisia ja kaikki akateemiset, mutta lähinnä sitä, että ei akateemiset niin ihmeellisiä hienostelijoita ole). Erot ovat yleisesti elintavoissa (liikunta, ravinto, tupakointi, alkoholin käyttö). ap
Oikeastaan tämä olisi ollut mielenkiintoista esittää niin, että voiko elitististen (eliittiin kuuluvien) huumoriin kuulua "pierujutut"?
Mä pistin esim. kondoomin miehelle väärin päin ja se oli "puolivälissä" koko yhdynnän ajan, niin mies on repinyt huumoria tästä eli akateemiset voisivat jutella samanlaista huumoria? Entä eliittiin kuuluvat?
Luuletko että esim. teekkarit valmistuesaan yhtäkkiä muuttuisivat sivistyneiksi, jos koko opiskeluaika kuluu jossain ala-arvoisissa teekkarijutuissa? Mietipä sitä.
hyvää pieru vitsiä sitten ala-asteen.
ennemmin mustaa huumoria tai tilannekomiikkaa.
akateemiset harrastavat enemmän kuivaa huumoria.
tekee tätä samaa "märkä pieru" vrt. akateemiset -aloitusta toistuvasti?
kuvittelin hyväksi provoksi mut ei. Mitä jos jättäisitte nää ammattilaisille jooko? kiitooos
T: punkkari äiti
Mikä on märkä pieru?
T.akateeminen
märkä pieru on se sellainen kun tulee paskia pierun mukana. Tuttu tapahtuma yliopistollakin. Haisee ja tuntuu ikävälle. Vrt. varren kanssa, jollon tulee isompi kakkapökäleenpoikanenkin mukana.
haku sanoilla: ripuli, tuhnu, losoperse
tekee tätä samaa "märkä pieru" vrt. akateemiset -aloitusta toistuvasti?
Mikä on märkä pieru?
T.akateeminen
siis ei tietenkään akateemiset siitä puhu.. Eihän niillä edes tule niitä! Ne ovat ylijumalia.
Kertokaa, haluan tietää, kuulunko joukkoon!
Mä pistin esim. kondoomin miehelle väärin päin ja se oli "puolivälissä" koko yhdynnän ajan, niin mies on repinyt huumoria tästä eli akateemiset voisivat jutella samanlaista huumoria? Entä eliittiin kuuluvat?
kukaan akateeminen laittaisi kondoomia väärin päin. Mieti nyt vähän.
kaikki me kun emme ole samanlaisia.
t. akateeminen, joka pieruhuumoriakin harrastaa (tosin seurasta ja tilanteesta riippuen)