Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia alkaa epäröidä tässä tilanteessa?

Vierailija
24.03.2010 |

Minulla on ollut vauvakuume monta vuotta. Nyt ollaan menossa naimisiin miehen kanssa ja mies totesi tuossa muutama viikko sitten, että hänen puolestaan saa vaavi tulla koska vaan. Yk1 olisi siis alkamassa ensi viikolla.

Mutta.. Nyt en olekaan hirmu innoissani vaan olen alkanut miettimään, että mitä jos heti tärppääkin tai että ollaanko me sittenkään valmiita tähän kaikkeen vielä ja kuinka kiva olisi viettää aikaa miehen kanssa kaksistaan vielä hetki. Haluan siis ehdottomasti lapsia ja niin haluaa mieskin. Onko siis tämmöinen epäröinti normaalia nyt haaveista pitäisi siirtyä ihan konkretian puolelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samat mietteet. Ja pakokauhu sitten, kun on jo raskaana. Että se siitä. Ja kun raskaus on edennut viimeisille viikoille, oletkin jo 100% valmis ajatukseen synnytyksestä ja vauvasta. Raskaushormonit tekevät ihmisestä yleensä tasapainoisen ja vastoinkäymisiä pelkäämättömän, joten go for it!

Vierailija
2/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kuitenkin 9kk aikaa sopeutua. ja jos ei heti tärppääkkään..?

mieti ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhunut miehelle mitään, kun olen pelännyt että pitää mua ihan sekopäänä, kun mieli muuttuu jatkuvasti. :)

Muuten meillä on elämäntilanne sillä tavalla kunnossa, että vauvan sopisi kyllä tulla.

ap

Vierailija
4/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä kuitenkaan ihan heti tärppää.

Vierailija
5/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun on raskaana, niin kaikki muu elämä loppuu ja pysähtyy. Raskaanakin voi tehdä asioita ja vauva ehkä pysäyttää hetkeksi, mutta kyllä sitä muutakin elämää on vauvasta huolimatta.

Vierailija
6/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit sama paniikki taas uudelleen, kun testi todella näyttää positiivista:)

Vierailija
7/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmas on hartaasti toivottu iltatähti ja silti olin paniikissa kun testi näytti plussaa :)

Vierailija
8/8 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin siis miehen tuntoja. Ei kuulemma kuumeile mutta ei myöskään hermoile, epäröi tai pelkää vaan lähinnä odottelee miten käy. Tuo miehen rauhallisuus ja positiivisuus helpotti omaa oloakin. Kiitos myös kaikille kannustuksesta!

ap