Onko kokemuksia kiddy comfort pro jakkarasta?
Kommentit (7)
hankittiin kiddy comfort pro, tyttö oli 1v ja 2kk. olen tosi tyytyväinen,helppo kiinnittää lapsi ja helppo vaihtaa autosta toiseen(meill 2 autoa).toisessa autossa on tosi lyhyet turvavyöt(mittasin 2,2m),ja hyvi sopi siihenkin.lapsi tyytväinen matkailija,näkee ulos. pysyy hyvin ja ei pääse itse pois.tyytväinen olen kaikin puolin,ei moitittavaa.
Oletko tosi cool kun nimität turvaistuinta jakkaraksi?
Oli se jakkara sitten turvavyöistuin, turvaistuin tai pelkkä korokeistuin. "Määpä nostan tän jakkaran teidän autoon, että on lapsella istuin." "Ai niin, meillä ei ole jakkaraa tässä autossa."
Lapsellamme on turvavyöistuin, kulkee jonkin verran kavereitten kyydissä. Lapsi on jo seitsemänvuotias, ekaluokkalainen, mutta pienikokoinen. En anna kulkea pelkällä korokkeella. Ja tätä jakkaraa siirrellään autosta toiseen. daah.
Tuosta kiddy comfort proosta mulla ei ole kokemusta. Googlasin ja katsoin. Ihanan värisiä istuimia nykyään on. Kun me etsimme tälle ekaluokkalaisellemme aikanaan turvavyöistuinta, oli valikoima aika paljon suppeampi.
Heh.. En malta olla kommentoimatta, vaikka nämä tällaiset kannattaisikin jättää omaan arvoonsa. Kirjoittaja on tuskin yrittänyt olla erityisen cool, vaan todennäköisesti hänen kielenkäyttönsä on vain hieman keskimääräistä rikkaampaa.
Heh.. En malta olla kommentoimatta, vaikka nämä tällaiset kannattaisikin jättää omaan arvoonsa. Kirjoittaja on tuskin yrittänyt olla erityisen cool, vaan todennäköisesti hänen kielenkäyttönsä on vain hieman keskimääräistä rikkaampaa.
Kuvittelen sellaisen ihmisen, joka kutsuu turvaistuinta jakkaraksi, olevan työtön teininä äidiksi tullut parikymppinen, joka polttaa ja asuu kaupungin vuokra-asunnossa. Sellaisen ihmisen kielenkäyttöä en kuvailisi rikkaaksi, koska kirjojakaan tämä tuskin on lukenut kuin ne pakolliset koulussa.
Jakkaraksi en tosiaan minäkään sitä nimittäisi. Lapsi istuu siinä matkoillamme hyvin köytettynä. On hauska, kun voimme jutella autossa kaikesta mitä näemme, kun näemme samat asiat, kun kasvot on menosuuntaan hänelläkin. Lapsi istuu yleisimmin kuljettajan takana. Olemme tykänneet istuimesta. Joskus, jos kiinnittää "löysemmin" ja lapsi kiemurtelee, meinaa jotenkin valua. Tämä oli ongelma lähinnä alussa, nykyisin ei enää. Luulen, että tätä istuinta käytetään meillä tosi kauan, eli on hintansa väärti taatusti. Myöhemmin jätetään palkki pois.
Mitäs te sitten käytätte. Pitäis saada jo kasvot menosuuntaan, että muukin perhe mahtuu kyytiin. Nyt on käytössä besafe comfort/luxus tai joku sellanen.