Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yrittäjiä paikalla, sellaisia, jotka olette "haksahtaneet" Directaan?

Vierailija
23.03.2010 |

Onpa kepulifirma tosiaan..... No sitä juttua, miten tähän ollaan jouduttu, (tai puolisoni firma siis) en jaksa nyt kertoilla säästyäkseni irvailuilta ja paskan heitolta. Mutta siis..



Saatiin tuolta ensimmäisenä huomautuslasku, ei sitä ensimmäistä laskua ollenkaan, mihin lie eksynyt, mutta jos olisi tullut niin kyllä se yli 500e:n lasku olisi herättänyt.. Laitettiin heidän as. palveluunsa postia, että valitettavasti emme ole saaneet sitä alkuperäistä laskua lainkaan, voisitteko lähettää sen sekä perustelut laskun loppusummaan. Ei mitään kuulu, vain automaattinen vastaus, että "palaamme asiaan" tjsp. Seuraavaksi tulee perintätoimistosta lasku ko. asiasta. Laitettiin perintätoimistolle kysely, että mitä hittua sekä tuo Directalle laitettu posti, mihin edelleen odotetaan vastausta. Tänään tuli perintätoimistosta uusi lasku Directan vastineella, missä blaablaa blaablaa kerrotaan ensinnä sopimuksen vaiheet päivämäärineen sekä sen alkperäisen laskun lähetyspäivä sekä "asiakas ei ole ollut meihin missään yhteydessä kyseisen laskun tiimoilta, niin kuin viestissään väittää."



Äh... mitä nyt? Pälli hajoaa.....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuivat viimein pitkän urputtamisen ja kuluttaja-asiamiehellä uhkailun jälkeen perumaan perintätoimet (lasku tosin jouduttiin maksamaan). Olivat siis lähetelleet laskuja aivan väärään osoitteeseen ja vasta perintäkirjeen tultua saimme tietää maksuista. Muutenkin laskutus hämärää; huima piikki hakutuloksissa joulukuussa juuri ennen laskutus- ja sopimuskauden päättymistä..

Vierailija
2/2 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin ihan ensimmäisten joukossa. Onneksi mies oli ollut sen verran varovainen, että oli määrittänyt kattohinnan kuukausipalvelulle.



Sitten kun kuulimme millaista huijausta koko touhu on, irtisanoimme heti palvelun ja pyysimme Directaa poistamaan kaikki yritykseemme liittyvät tiedot hakupalvelustaan. Kumma kyllä, laskuja tuli senkin jälkeen, mutta emme niitä tietenkään maksaneet, vaan reklamoimme. Otimme kuitenkin itsellemme kaikista lähettämistämme reklamaatioista kopiot. Mitään laskuja ei ole mennyt perintään saakka.



Otimme myös osaa siihen Yrittäjien joukkokanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla