Miten usein teillä riidellään??
Meillä riidellään noin kerran viikossa, joskus on viikkoja että useamminkin. Riidat kestävät noin puolituntia ja aina lopuksi sovitaan ja halataan. Miten teillä?
Kommentit (7)
jakseta riidellä, ollaan liian laiskoja siihen. Sitäpaitsi mitä riideltävää voisi olla vielä 10 vuoden yhdessäolon jälkeen? Sanaharkkaa on silloin tällöin. Kyllä tässä vaiheessa on jo täytynyt hyväksyä kumppani vikoineen kaikkineen.
jakseta riidellä, ollaan liian laiskoja siihen. Sitäpaitsi mitä riideltävää voisi olla vielä 10 vuoden yhdessäolon jälkeen? Sanaharkkaa on silloin tällöin. Kyllä tässä vaiheessa on jo täytynyt hyväksyä kumppani vikoineen kaikkineen.
olipa hienoti muotoiltu lause, kiitos! Kymmenen vuotta yhteistä matkaa täälläkin =)
2
Pientä sanaharkkaa silloin tällöin. Lasten kanssa riidellään varmaan päivittäin.
Riitaa tulee yleensä silloin kun olemme olleet yhdessä pitkään ja on taas aika erota töiden takia muutamaksi päiväksi. Viimeksi minä olin ihan maassa riidan päätteeksi ja aivan varma, ettei meistä koskaan ole yhdessä eläjiksi, kun mies huokaisi, että "onpa helvetin hyvä, että me osaamme riidellä." Olin aivan puulla päähän lyöty. Toki tiedän, että mies tarkoitti sanallista riitelyä, hänen entinen vaimonsa kun yleensä löi, potki ja puri miestä riitojen aikana, mutta en silti itse ole sitä mieltä, että riitely nyt hyväksi olisi.
kun ollaan oltu yhdessä pidemmän aikaa, nyt takana 3vuotta yhdessä. Ap
mutta yleensä tosi harvoin. Pientä nahistelua on välillä, mutta eipä juuri mitään isompia riitoja. Meilläkin on 10 v yhteistä taivalta ja aika hyvin tunnemme toisemme. Mitään periaateriitoja meillä ei ole, vaan yleensä syy on joku aivan typerä.
sanaharkkaa silloin tällöin, joka päättyy huumoriin. Tämän vuoden puolella ei ole tainnut riitoja vielä ollakkaan.. =)