Naapuri ei kestä enää mun ja ukon tappeluita, uhkasi että omistusasunto otetaan yhtiölle.
ja ukko häädetään siitä. Minä ja lapsethan emme tässä virallisesti asu, että ei paljon ahista.
Kommentit (34)
kun ei oo lapsenvahtia, kun tuo kusipääukko keksii aina jotakin sellaista menoa, että mä en saa rauhassa nukkua krapulaani pois. Raskausaikana olutta meni ainakin sikxpäkki päivässä.
saa sen kotiavun sulle hommattua...
Ja jos anoppi ei suostu, niin sit haen kamoja sillä aikaa kun se sossun maksama kotiapu vahtii lapsia.
Onko tavarat sulle tärkeempiä kuin omat lapset?
Jätä kamat ja vie lapset turvaan NYT!
Porvoossa omistusasunnon voi ottaa haltuun vain oikeuden päätöksellä.
mä kirjoitan sulle valmiiksi viestin, jota voit aina kopipeistaa tänne tasaisin väliajoin, niin sun ei tarvii vaivautua kirjoittamaan:
Vali vali vali vali 12 tunnin kirpparikierros vali valivali sossu valivali vali vittu valivali perhetyöntekijä vali innin innin saatana vittu vali lastensuojelu vali nillin nillin puolen vuoden lehdet lukematta niri niri ukko vittu saatana vali vali vali siivous nillin nillin kakarat vittu saatana innin innin joulukuusi olohuoneessa vali vali vittu vinkuu saatana vittu herpes.
Tässä pääpiirteissään sun viesties sisältä. Jos tosiaan kopipeistaat tätä mun ehdottamaani viestiä, niin sulta säästyy aikaa, ja voit vaikka saamallas luppoajalla ola niiitten lasten kanssa, mutta jos oot niin paska äiti, ettet pysty, niin käytä se aika sitten vaikka huutismyyntiin.
(tai Mäyräkoiraa) päivässä, vaikkei ookaan lapsenvahtia? Sen kus nyit sitä bissee ja lähet baariin - turhasta valitusta taas. Jos et piitannut lapsistasi raskausaikanakaan, niin miksi nytkään?
ja perjantaina ne lähtee sit mun ja lasten kotiin.
Ja linja-autossa on pikkuisen hankala isoja vaatekasseja raahata ja lapsilla on tällä mun ostamia leluja varmaan päiväkodillinen, niitä en ukolle jätä, mä myyn ne kirppiksellä jos mun kämpille ei mahdu.
Ennen perjantaita ei ehdi muuttaa, mulla on menoja ja ukolla on menoja iltaisin.
Onko tavarat sulle tärkeempiä kuin omat lapset?
Jätä kamat ja vie lapset turvaan NYT!
että yrität puhua Psykomammalle järkeä. Sille tärkeintä on tehdä 12 tunnin kirpparikierroksia ja provoilla AV:lla, eiköhän lapset tuu sille listan loppupäässä vasta.
koko ajan pikkutuiskeessa. Ja silloin pystyi sanomaan isommalle lapselle että se katsoo videoita.
Vaivalle ei voi sanoa että turpa kiinni, mulla on pää kipeä, kun ei se sitä kumminkaan ymmärrä ja vinkuu vaan.
Ja mulla on tässä kirppisbisneksiä kohta tulossa, perjantaina piti viedä tavarat, mutta tää muutto nyt sotki kaiken.
Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Ehkä tuo 4 v tulee kans kohta perässä.
mun tietääkseni toinen jolla on 4v:stä yhteishuolto, katsoo telkkaria tuossa viereisessä huoneessa, hoitakoot se välillä lastansa.
koko ajan pikkutuiskeessa. Ja silloin pystyi sanomaan isommalle lapselle että se katsoo videoita.
Vaivalle ei voi sanoa että turpa kiinni, mulla on pää kipeä, kun ei se sitä kumminkaan ymmärrä ja vinkuu vaan.
Ja mulla on tässä kirppisbisneksiä kohta tulossa, perjantaina piti viedä tavarat, mutta tää muutto nyt sotki kaiken.
Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Ehkä tuo 4 v tulee kans kohta perässä.
toistamalla vain:
"Vali vali vali vali 12 tunnin kirpparikierros vali valivali sossu valivali vali vittu valivali perhetyöntekijä vali innin innin saatana vittu vali lastensuojelu vali nillin nillin puolen vuoden lehdet lukematta niri niri ukko vittu saatana vali vali vali siivous nillin nillin kakarat vittu saatana innin innin joulukuusi olohuoneessa vali vali vittu vinkuu saatana vittu herpes."
Raskausaikana ei tullut krapulaa kun pystyi olemaan koko ajan pikkutuiskeessa.
Mielenkiinnolla olen lähiviikkoina lukenut erilaisia keskusteluja tällä palstalla ja osallistunutkin asiallisiin. Vähän olen ihmetellyt joskus kommentteja provoista yms. kun olen vielä melkoinen aloittelija keskustelupalstoilla.
Tämä läppä kyllä vei voiton eli jos tässä koko aiheessa on mitään perää niin pari tässäpä pari vinkkiä:
-pakkaa ihan itse ne kamasi nyt heti, soita taksi ja suksi v****** sen miehen elämästä
-jos miehen lisäksi ne lapset on niin karmea riesa sun elämässäs, niin mikset antaisi ukolle yksinhuoltajuutta tai anna lapsia huostaanotettavaksi / adoptioon
terv. Leena
Raskausaikana ei tullut krapulaa kun pystyi olemaan koko ajan pikkutuiskeessa.
Mielenkiinnolla olen lähiviikkoina lukenut erilaisia keskusteluja tällä palstalla ja osallistunutkin asiallisiin. Vähän olen ihmetellyt joskus kommentteja provoista yms. kun olen vielä melkoinen aloittelija keskustelupalstoilla.
Tämä läppä kyllä vei voiton eli jos tässä koko aiheessa on mitään perää niin pari tässäpä pari vinkkiä:
-pakkaa ihan itse ne kamasi nyt heti, soita taksi ja suksi v****** sen miehen elämästä
-jos miehen lisäksi ne lapset on niin karmea riesa sun elämässäs, niin mikset antaisi ukolle yksinhuoltajuutta tai anna lapsia huostaanotettavaksi / adoptioonterv. Leena
AV:n vakiokamaa. Ei sille kannata puhua järkeä tai mitään muutakaan. Sairas ihminen. Haluaa tuottaa toisille pahaa mieltä kirjoittamalla näitä juttuja.
naapuri oli antanut sille viimeisen varoituksen, että jos tappelut ei lopu, ukko saa häädön ja asunto otetaan taloyhtiön haltuun.