Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei kestä enää mun ja ukon tappeluita, uhkasi että omistusasunto otetaan yhtiölle.

Vierailija
22.03.2010 |

ja ukko häädetään siitä. Minä ja lapsethan emme tässä virallisesti asu, että ei paljon ahista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri oli antanut sille viimeisen varoituksen, että jos tappelut ei lopu, ukko saa häädön ja asunto otetaan taloyhtiön haltuun.

Vierailija
22/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oo lapsenvahtia, kun tuo kusipääukko keksii aina jotakin sellaista menoa, että mä en saa rauhassa nukkua krapulaani pois. Raskausaikana olutta meni ainakin sikxpäkki päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sen kotiavun sulle hommattua...

Ja jos anoppi ei suostu, niin sit haen kamoja sillä aikaa kun se sossun maksama kotiapu vahtii lapsia.

Onko tavarat sulle tärkeempiä kuin omat lapset?

Jätä kamat ja vie lapset turvaan NYT!

Vierailija
24/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa omistusasunnon voi ottaa haltuun vain oikeuden päätöksellä.

Vierailija
25/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kirjoitan sulle valmiiksi viestin, jota voit aina kopipeistaa tänne tasaisin väliajoin, niin sun ei tarvii vaivautua kirjoittamaan:

Vali vali vali vali 12 tunnin kirpparikierros vali valivali sossu valivali vali vittu valivali perhetyöntekijä vali innin innin saatana vittu vali lastensuojelu vali nillin nillin puolen vuoden lehdet lukematta niri niri ukko vittu saatana vali vali vali siivous nillin nillin kakarat vittu saatana innin innin joulukuusi olohuoneessa vali vali vittu vinkuu saatana vittu herpes.

Tässä pääpiirteissään sun viesties sisältä. Jos tosiaan kopipeistaat tätä mun ehdottamaani viestiä, niin sulta säästyy aikaa, ja voit vaikka saamallas luppoajalla ola niiitten lasten kanssa, mutta jos oot niin paska äiti, ettet pysty, niin käytä se aika sitten vaikka huutismyyntiin.

Vierailija
26/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai Mäyräkoiraa) päivässä, vaikkei ookaan lapsenvahtia? Sen kus nyit sitä bissee ja lähet baariin - turhasta valitusta taas. Jos et piitannut lapsistasi raskausaikanakaan, niin miksi nytkään?

Vierailija
27/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perjantaina ne lähtee sit mun ja lasten kotiin.

Ja linja-autossa on pikkuisen hankala isoja vaatekasseja raahata ja lapsilla on tällä mun ostamia leluja varmaan päiväkodillinen, niitä en ukolle jätä, mä myyn ne kirppiksellä jos mun kämpille ei mahdu.

Ennen perjantaita ei ehdi muuttaa, mulla on menoja ja ukolla on menoja iltaisin.

Vierailija
28/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavarat sulle tärkeempiä kuin omat lapset?

Jätä kamat ja vie lapset turvaan NYT!

että yrität puhua Psykomammalle järkeä. Sille tärkeintä on tehdä 12 tunnin kirpparikierroksia ja provoilla AV:lla, eiköhän lapset tuu sille listan loppupäässä vasta.

Vierailija
29/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan pikkutuiskeessa. Ja silloin pystyi sanomaan isommalle lapselle että se katsoo videoita.

Vaivalle ei voi sanoa että turpa kiinni, mulla on pää kipeä, kun ei se sitä kumminkaan ymmärrä ja vinkuu vaan.

Ja mulla on tässä kirppisbisneksiä kohta tulossa, perjantaina piti viedä tavarat, mutta tää muutto nyt sotki kaiken.

Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Ehkä tuo 4 v tulee kans kohta perässä.

Vierailija
30/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tietääkseni toinen jolla on 4v:stä yhteishuolto, katsoo telkkaria tuossa viereisessä huoneessa, hoitakoot se välillä lastansa.

Vierailija
31/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän hyvää yötä kaikille.

Vierailija
32/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan pikkutuiskeessa. Ja silloin pystyi sanomaan isommalle lapselle että se katsoo videoita.

Vaivalle ei voi sanoa että turpa kiinni, mulla on pää kipeä, kun ei se sitä kumminkaan ymmärrä ja vinkuu vaan.

Ja mulla on tässä kirppisbisneksiä kohta tulossa, perjantaina piti viedä tavarat, mutta tää muutto nyt sotki kaiken.

Mutta nyt mä lähen nukkumaan. Ehkä tuo 4 v tulee kans kohta perässä.

toistamalla vain:

"Vali vali vali vali 12 tunnin kirpparikierros vali valivali sossu valivali vali vittu valivali perhetyöntekijä vali innin innin saatana vittu vali lastensuojelu vali nillin nillin puolen vuoden lehdet lukematta niri niri ukko vittu saatana vali vali vali siivous nillin nillin kakarat vittu saatana innin innin joulukuusi olohuoneessa vali vali vittu vinkuu saatana vittu herpes."

Vierailija
33/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ei tullut krapulaa kun pystyi olemaan koko ajan pikkutuiskeessa.

Mielenkiinnolla olen lähiviikkoina lukenut erilaisia keskusteluja tällä palstalla ja osallistunutkin asiallisiin. Vähän olen ihmetellyt joskus kommentteja provoista yms. kun olen vielä melkoinen aloittelija keskustelupalstoilla.

Tämä läppä kyllä vei voiton eli jos tässä koko aiheessa on mitään perää niin pari tässäpä pari vinkkiä:

-pakkaa ihan itse ne kamasi nyt heti, soita taksi ja suksi v****** sen miehen elämästä

-jos miehen lisäksi ne lapset on niin karmea riesa sun elämässäs, niin mikset antaisi ukolle yksinhuoltajuutta tai anna lapsia huostaanotettavaksi / adoptioon

terv. Leena

Vierailija
34/34 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ei tullut krapulaa kun pystyi olemaan koko ajan pikkutuiskeessa.

Mielenkiinnolla olen lähiviikkoina lukenut erilaisia keskusteluja tällä palstalla ja osallistunutkin asiallisiin. Vähän olen ihmetellyt joskus kommentteja provoista yms. kun olen vielä melkoinen aloittelija keskustelupalstoilla.

Tämä läppä kyllä vei voiton eli jos tässä koko aiheessa on mitään perää niin pari tässäpä pari vinkkiä:

-pakkaa ihan itse ne kamasi nyt heti, soita taksi ja suksi v****** sen miehen elämästä

-jos miehen lisäksi ne lapset on niin karmea riesa sun elämässäs, niin mikset antaisi ukolle yksinhuoltajuutta tai anna lapsia huostaanotettavaksi / adoptioon

terv. Leena

AV:n vakiokamaa. Ei sille kannata puhua järkeä tai mitään muutakaan. Sairas ihminen. Haluaa tuottaa toisille pahaa mieltä kirjoittamalla näitä juttuja.