Nyt ottaa päähän! Jatkaisitko tällaisessa työpaikassa:
Olen ollut määräaikaisena yli vuoden, muita määräaikaisia 3. Nyt sitten alkuvuodesta tuli auki 6 vakipaikkaa, vaan enpä tullut valituksi, vaan sellainen, joka on ollut täällä 3 kk.
Työ on koulutustani vastaavaa, eikä kukaan ole ainakaan päin naamaa valittanut että tekisin työni jotenkin huonosti.
Muutama otettiin ulkopuolelta, ja kaikki muut määräaikaiset vakinaistettiin, minua ei.
Nyt minulle on tarjottu uutta määräaikaista sopimusta viideksi kuukaudeksi.
Ottaisitteko vastaan vai haistattaisitteko pitkät?
Tekisi mieli tehdä jälkimmäinen. Työmotivaatio on täysi nolla.
Kommentit (22)
Intovertit eivät ole suosiossa. Usein kovasti puheliaat menevät ohi, eivät välttämättä ole yhtään sen parempia, mutta saattavat olla mielenkiintoisia ihmisiä ja hyvää kahvitauko seuraa!
Olen niin usein nähnyt tämän. Usein vieläpä on niin, että osa voi olla hyvin töykeitä asiakaspalvelijoita, mutta mitäs siitä, kun kunta on työnantajana!
Sama pätee ihmissuhteisiin,
täytyy olla iloinen ja sanavalmis, sellainen
ns. hyvä tyyppi, niin johan on kavereita!
Vaikka intovertti olisikin ihan iloinen ja hyväntuulinen, puheliaskin ja kovasti ystävällinen luonne, eipä se auta jollei ole hauskaa seuraa, eli sanavalmis letkauttelija!
jos on valinnan varaa mennä muualle niin kokeile, jos ei ole niin työtähän se vain on. Teet 5 kk ja etsit uutta samalla jos ei ole motivoivaa.