Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sydämen syke näkuä ultrassa rv 5+5?

Vierailija
22.03.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkyy niin on paljon pidemmille viikoilla jo kuin tuo.

Vierailija
2/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kai me siihen kaikki joskus sorrumme.. Mutta niin iso TUSKIN, ettei kannata ajatella sitä mahdolliseksi.. Vaikka mikään ei ole mahdotonta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti olla kuukautisten mukaan laskettuna 5+6 kun menin ensi kertaa gynekologille. Hän näki ultrassa pienen alkion ja väitti näkevänsä sykkeen. Tosin laskettua aikaa korjattiin sitten noin viikkoa aikaisemmaksi kuin kuukautisten mukaan olisi ollut.

Vierailija
4/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla näkyi, ja ihan näin sen itsekin. Kuudes raskaus, en ole koskaan noin aikaisin käynyt/nähnyt. Ei vielä pampattanut yhtä nopeasti kuin isommalla alkiolla. Oli varmaan just ruvennut sykkimään. Aydin Tekaylla on hyvät nettisivut, sinne saa syöttää omat tiedot kuukautisista jne., ja laskuri antaa päivän, jolloin sydämensyke voi olla ensimmäistä kertaa nähtävissä. Myös ultralaitteen tarkkuudella on merkitystä.

Vierailija
5/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin 7+2 viikoilla äitiyspolilla ( runsaan kirkkaan verenvuodon takia). Lääkäri sanoi, että voiko olla myöhemmin saanut alkunsa, vastais 5+1 :tä. Mitään ei näkynyt tarkempaa. kahden viikon päästä näkyi sitten sydämen syke. Lääkärin esitttämä arvioi oli sama kuin myöhemmissä ultrissa, joita tehtiin 9 koko raskauden aikana, eri syistä.

Vierailija
6/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kävin rv 9+3, edelleen vastasi viikkoja. Kyllä just tolla raskausviikolla 6 alkaa sydän sykkiä. Edelleen korostan, että aika paljon varmaan laitteestakin kiinni. Ja siitä, että onko raskaus oikeesti sen ikäinen kuin luullaan.

terv. numero 6

Vierailija
7/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi rv 5+4. Alkion ikä oli tunnilleen tiedossa. Uusi aparaatti ja yksityinen lääkäri.

Vierailija
8/8 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvillä laitteilla näkyy noin 6+0 alkaen. Eli jos näkyy 5+5, niin ei se kamalan ihmeellistä ole. Jos raskaus on muutamankin päivän pidemmällä, niin olisi jo ihan olettettavaa, että näkyy, ja vaikkei olisikaan, niin joskus voi kai näkyä aiemminkin kuin keskimäärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme