Mistä sais intoa Huutikseen ?
Olen käynyt lasten vaatteet läpi ja lisäksi omia viheostoksia löytyy, yhteensä 4 kassillista.
Nyt tavarat vessan kulmassa, odottaen inspistä, joka näyttää kadonneen täysin... Hjälp !
Kommentit (21)
Postikulut ovat 1,10 - kymmeniä euroja. Jos tuotteet ovat jotain käytettyä ä-pakkauskamaa, niin veisin kirppikselle tai lahjoittaisin pois.
Vain laadukkaat ja hyväkuntoiset kannattaa myydä huutiksessa.
Olen tietoinen ettei halvat äp-kamat liiku. Joukossa on helmiäkin ja toivon jos joku ostaa helmen lisäksi jotain muuta, jos menee samoilla postikuluilla, toivoa pitää aina olla.
Ap
Haluan toivottaa myyntionnea! Itsekin olen jotain listaillut, jotain meni kaupaksi, toista taas ei... Sitten ne monesti uusitut tuotteet olen yrittänyt laittaa facebookiin, että ihan ilmaiseksi saa tulla hakemaan pois, jotain myös huutiksessa 10cnt hinnalla. Eikä silti oo kelvannu..
Eli itellä motivaationa myös pieni rahan saanti, mutta enemmän oman tilan järjestely ja turhasta poispääsy. Roskiin en raaskisi laittaa... Minä myös kiinnostuon tuosta donwshiftingistä ja aion tutustua termiin ja aatteeseen. :)
Vain laadukkaat ja hyväkuntoiset kannattaa myydä huutiksessa.
Ei ollut montaa minuuttia ollut huudot myynnissä kun ekat ostotarjoukset tulivat. Nyt on n 20 juttua menossa kaupaksi ja innostuin tänään vielä laittamaan 78 lisää kohteita myyntiin.
nyt lopetan lisäämisen, jos edes 20 pinnaa menee kaupaksi, on edessä paljon pakkaamista.
Olen tosi ylpeä itsestäni
ap
Hienoa ap! Itsekin pitäisi ryhdistäytyä ja laittaa taas uusia kohteita. Mä en tahdo jaksaa laittaa 20 kohdetta enempää kerralla myyntiin.
Mulla hurja tavoite eli myydä 90 tavaraa kuukaudessa, saas nähdä, että onnistuuko.
Tavaraa ja vaatetta olisi läjäpäin myyntiin,vaan ei jaksa alkaa kuvata ja tehdä ilmoituksia. Varsinkin, kun viime viikkoina huutiksessa kauppa käynyt todella huonosti. Vain välikausihaalarit menneet kaupaksi, kaikki muu myymättä. Huoh!
Pitäisi löytää jostain 3 viikossa 1550e homeremonttiin.
Minä olen äippälomalla ja mies työttömänä.
Olen yrittänyt kaupata huutiksessa kovasti, mutta saa aika monta vaatetta ym. myydä...
Ilmeisesti myyn liian halvalla kun porukka ei jaksa edes avata kohdetta kun on liian pieni lukema hinnassa.
Luulee varmaan että siellä on vain jotain huonoa kamaa.
Motivaatiota riittää, mutta tavaraa ei enää meinaa löytyä :(
Meillä myös lojuu kaapeissa/varastossa toinen omaisuus vaunujen/rattaiden/vaatteiden/kenkien yms. muodossa. Kaikki vieläpä hyväkuntoista merkkitavaraa... Mutta missä ihmeessä se inspis viipyy, argh!
Minä esim laitan noin 2-3kohdetta päivässä.
1) Mieti mitä kivaa voisit tehdä rahalla? Itse haaveilen jostain reissusta.
2) Mieti miten paljon parempaa elämä voisi ilman turhaa roinaa - tutustu vaikka ajatusmaailmaan downshifting.
3) Oletko sellaista sorttia, joka innostuu toisten suorituksista? Pistetäänkö skaba pystyyn? Mulla on tavoite myydä 3 tuotetta päivässä eli se tekisi 90 tuotetta kuussa. Nyt tilanne on se, että viime viikon perjantaina rupesin laittamaan kohteita nettiin ja 27 tuotteessa on nyt huuto.
Yllätyin positiivisesti huomatessasin tekstissäsi tuon downshifting-termin! Olisi kiva vaihtaa ajatuksia tästä aiheesta. Miten se teillä näkyy?
Meillä hakeudutaan matalampipalkkaisiin hommiin kauas pois maalle, jotta aikaa jäisi enemmän perheelle ja muulle mukavalle.
Miten suoriudut näistä loppupelissä? Se kirjeenvaihto, maksujen seuraaminen ja postitus.
Joidenkin maksut tulevat heti mutta toisilla kestää.
Jos mulla olisi posti alakerrassa tai edes lähellä niin olisin vilkkaampi myyjä.
Avaisitteko uuden keskustelun tästä aiheesta:
downshiftin.
Mitä se tarkoittaa?
Hukun keräilytavaroihin ja tavarapaljouteen.
Pyrin vastaisuudessa ostamaan lapsille vain sen tarpeellisen. En jokaista T-paitaa, joka näyttää kivalta.
Osaan kyllä googlettaa mutta olisi kiva saada tästä aiheesta uusi ketju.
Aloittaisitteko te, joilla asiasta on enemmän tietämystä? ;-))
Tutustuin itsekin tuohon downshifting-termiin vasta tällä viikolla, mutta siinä oli jotain tutun kuuloista ja jotain sellaista, johon on kiva varmasti pyrkiä.
Meidän arjessa sellaiseksi luokiteltavaa voisi olla vaikka se, että mies on ollut jo kohta 1,5 v osittaisella hoitovapaalla.
Tää oli minusta ihan kiva artikkeli:
http://www.kulutus.fi/artikkelit/downshifting-%E2%80%93-hidasta-elamaa/
Löysin noilta samoilta sivuilta paljon muitakin mielenkiintoisia artikkeleita, esim.
http://www.kulutus.fi/artikkelit/ekoiluko-rikkaiden-luksusta/
Ihan hyvin suoriudutaan noista. Kun olin hoitovapaalla, niin myin sen kevään vaatteita aika tavalla yksikseni, kun taas mies oli hoitovapaalla syksyn, niin myi aika tavalla yksikseen. Nyt kun ollaan molemmat töissä, niin mä laitan kohteet nettiin ja mies taas postittaa.
Iso urakka on, mut mielekästä on, kun tavarat menee kiertoon ja saa siitä rahaakin takaisin sitten kuitenkin. 1000 eurolla ollaan myyty lähes joka syksy ja kevät. Nettopalkkana se on jo melkoinen määrä, vastaisi varmaan 400 euron palkankorotusta.
Kuten Melba kirjoitti, pari tuotetta kerralla. Päätin etsin 3 myytävää per päivä mutta vkonloppuna löytyikin noin paljon.
Miehen kanssa perustettiin tehdas, otettiin kimpassa valokuvat. Enpä tiedä miten jotain tavallisia paitoja kannattaa myyntiin laittaa, mutta kokeillaan nyt.
Huomenna lupas ruuan jälkeen antaa mulle työrauhan ja aion laittaa kaikki n 100 kohdetta myyntiin.
kun selasin kohteita, olipa mulle täysin uutta että joku myy esim nutrilett-pusseja.
kauppa se on mikä kannattaa.
Kiitos avusta arvon av-kansa
ap
En kyllä esitä itselleni kysymyksiä. Enkä edes osaa vastata noihin kysymyksiin. Jos haluaisin brassailla jollain, niin ehkä kannattaisi kysyä jotain, josta tietäisin ;-)
En edes tajunnut kuinka paljon rompetta oli. Aloitin Emerdalen aikana, nyt olen valmis. 128 kohdetta myynnissä, valtaosassa lähtöhinta euron tai alle. Nouto 4 eri kaupungista, kun mennään keväämmällä Valkeakoskelle ja Saloon vkonlopuksi + äidin luotakin voi noutaa.
En vaan tiedä kuka ostaa mm äitiyspakkauksen käytettyjä kestovaippoja, mutta yritetään.
En mitään Melban 1000 € tuottoja odota mutta 50 € + 1 tyhjä hylly ovat oikein kivoja odotuksia.
Ap