Mua surettaa ystäväpariskunnan ero
Asiahan ei mitenkään mulle edes kuulu, mutta jotenkin surettaa heidän eronsa. Vaimo on pitkään puhunut pahasta olostaan suhteessa, eli tiedän kyllä taustat hyvin ja ymmärränkin kyllä tilanteen hänen kannaltaan.
Toistaalta tuntuu vaan niin turhalta erolta, kun ei heillä mitään ihmeellisempää syytä ole eroon. Yleistä tyytymättömyyttä vain. Onneksi pystyvät hoitamaan eron hyvin ja lapset pääsevät erosta mahdollisimman helpolla.
Ei munkaan parisuhde mitenkään loistava ole, mutta toistaiseksi meillä on vielä ollut halua elää yhdessä vastoinkäymisistä huolimatta.
Kommentit (4)
jos vanhemmat sopivat asiat sovussa, tukevat toisiaan ja lapsiaan.
on aina lapsille kriisi, sitä ei pitäisi vähätellä.
oletko varma että on noin mustavalkoinen syy eroon? ehkäpä ei vaan sulle paljasta että mies on pettäny tms
Nainen ainakin on pettänyt paljon ja pitkään. Mutta pettäminen ei ole eron syy, mies ei tiedä pettämisestä. Ja olen sitä mieltä, että pettäminen ei ole syy, vaan seuraus huonosta suhteesta.
Ystäväni kanssa on asioista puhuttu niin paljon, että uskon kyllä tietäväni tarkkaan hänen tilanteensa. Mutta surettaa silti...
ap
oletko varma että on noin mustavalkoinen syy eroon? ehkäpä ei vaan sulle paljasta että mies on pettäny tms
on aina lapsille kriisi, sitä ei pitäisi vähätellä.