Tyttärelle nimeksi Verna vai Viena?
Minä liputan jämäkämmän Vernan puolesta, miehesti nimi on hieman omituinen ja suosii pehmeämpää Vienaa.
Kommentit (20)
Veera-Vera
Viivi
Viveka
Viola
Onhan näitä, laittakaa riita puoliksi ja valitkaa joku uusi nimi. Vienasta ja Vernasta ehkä Verna, mutta tulee mieleen verka..
tunnen erään aikuisen Vernan ja on niin kaunis nainen (täysin suomalainen). Tämä tietysti hieman vaikuttaa nimenkin kauneuteen, mutta Verna ehdottomasti.
ja jos saan joskus tytön niin hänestä tulee Viena =) Hauska sattuma.
oli Iittalan lasisarja.
Vienasta tulee vienan karjala mieleen, ei kiitos. kumpikaan ei kauhean kaunis nimi. Laittakaa Vieno. sekaan ei ole kylla kaunis nimi.
Vienakin on ihan kiva, mutta siitä tulee mieleen Vienan Karjala ja viina. Mikä on huvittavaa, koska ei se minua ole koskaan häirinnyt Malviinassakaan. Mutta Verna on ihana. Vienokin on kiva.
ei kiva...joten Viena sitten jos noista pitää valita.
tytölleni nimeksi Verna, jos se vaan ei olisi ollut niin muodissa tällä hetkellä. Toisaalta, tyhmä syy, tiedän, mielestäni nimi nimittäin on todella klassisen kaunis. Verna siis, sanoisin. Viena on toki myös kaunis nimi. Hienon nimen tulee teidän tyttö saamaan joka tapauksessa!
tyttövauva, olisi hänestä tullut Verna:) Kaunis, vanha ja kansainvälinenkin nimi. Tarkoittaa kevättä.
Saimme kuitenkin pojan ja vielä toisenkin (syys)pojan, joten nimi jäi meiltä käyttämättä.
Vienakin on kiva nimi. Samoin Vilja, jos esim. loppukesän tai alkusyksyn tyttö:)
on minun korvaani aika ruma nimi. Viena parempi, vaikka en sitä antaisi omalle tyttärelleni nimeksi.
Viena nimeä vierastan, tulee ainoastaa Vienan Karjala mieleen.
Mulle tulle Vienasta mielleyhtymä Vienaan karjalaan tms. Siis että jos kuulen että tytön nimi on Viena, mietin onko linkkejä/sukujuuria johinkin itäpuolen maihin. Siinä ei siis mitään pahaa ole, mut sellanen vahva mielleyhtymä mulla.
Vierailija kirjoitti:
tunnen erään aikuisen Vernan ja on niin kaunis nainen (täysin suomalainen). Tämä tietysti hieman vaikuttaa nimenkin kauneuteen, mutta Verna ehdottomasti.
Kuulostaa ihanalta että pidätte, siis nimeni on verna ja tulee hyvämieli!❤️👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Vienakin on ihan kiva, mutta siitä tulee mieleen Vienan Karjala ja viina. Mikä on huvittavaa, koska ei se minua ole koskaan häirinnyt Malviinassakaan. Mutta Verna on ihana. Vienokin on kiva.
Ihanaa! Mun nimi on Verna ja te tykkäätte siiiitääää
Verna kuuluu minun mielestäni samantyylisiin inhokkeihin Vennin ja Jarnan kanssa. Vernasta en edes erota onko se tytön vai pojan nimi.