Onko täällä mikään aihe tabu?
Saako täällä loukata verisesti ihan kaikkia? Mitä ketjuja täältä yleensä on poistettu?
Kommentit (15)
Tämähän on kullanarvoinen huuhaapalsta. Jopa noilla idioottimaisia provoja suoltavilla tyypeillä on paikkansa. Ei sillä, että moinen käytös olisi suotavaa, vaan siksi, että he muistuttavat, millaisia me ihmiset olemme.
No... mä luulen, että tabuja asioita olisi, jos joku täällä ylpeänä tunnustaisi raiskanneensa, pahoinpidelleensä tai käyttäneensä jotakuta hyväksi tai muutoin aiheuttaneensa jotakin todella pahaa. Ja vielä tosiaanleuhkisi sillä. Vaan mistäpä minä tiedän, mitä täällä on esitetty. En ole seurannut tätä palstaa kuin vajaan viikon.
En ole vielä nähnyt yhtään ketjua aiheesta, ja odotan innolla, että joku keksii hyvän provon aiheesta ;-)
mun kokemuksia viime päiviltä:
- keskoshoidon järkevyyden kyseenalaistavat ketjut poistetaan
- lapsettomuushoidoilla syntyneiden lasten olemassaoloa saa täällä kyseenalaistaa vapaasti, täysin vastaavilla viesteillä saa Kaksplussan keskusteluissa bannin heti
Eli täällä saa loukata vapaasti joissain asioissa, toisissa ei.
Mietityttää, että mikä on tämän palstan tarkoitus. Mammat huutelee paperipussit päässään törkeyksiä toisilleen? Kaikki mielipiteen vapauden nimissä?
Tarvitaanko tällaista paikkaa?
Onhan siinä huonotkin puolensa. Mutta ongelma taitaa olla se, että sinä et hyväksy tätä palstaa. Se on myös ihan ok, mutta eikös silloin ongelma ratkeaisi helpommalla, jos sinä poistut palstalta ja valitset vaikkapa jonkun muun keskustelufoorumin?
Onhan siinä huonotkin puolensa. Mutta ongelma taitaa olla se, että sinä et hyväksy tätä palstaa. Se on myös ihan ok, mutta eikös silloin ongelma ratkeaisi helpommalla, jos sinä poistut palstalta ja valitset vaikkapa jonkun muun keskustelufoorumin?
ihmetteln miten joku jaksaa parkua että kun minä olen eri mieltä ja ei muut saa sitten enää keskustella asiasta, kun ei siihen ketjuun ole pakko mennä lukemaan. vai onko nekin provoja.
Tämä on keskustelupalsta jolla voi keskustella nimettömänä ja se on ihan hyvä se. Onhan siinä huonotkin puolensa. Mutta ongelma taitaa olla se, että sinä et hyväksy tätä palstaa. Se on myös ihan ok, mutta eikös silloin ongelma ratkeaisi helpommalla, jos sinä poistut palstalta ja valitset vaikkapa jonkun muun keskustelufoorumin?
Niin, mutta eikös tästäkin asiasta kuitenkin voi keskustella?
Onko tällaisessa pahan olon palstassa mitään järkeä. Joku syyhän siihen on, miksi Kaksplussalla saat bannin helpolla, kun taas täällä saa Hitlerit jatkaa ja jatkaa. Täällä katsotaan minkä tahansa sonnan suoltaminen asialliseksi. (Paitsi keskoshoidon järkevyydestähän ei saa puhua...)
:)
Tämä on keskustelupalsta jolla voi keskustella nimettömänä ja se on ihan hyvä se. Onhan siinä huonotkin puolensa. Mutta ongelma taitaa olla se, että sinä et hyväksy tätä palstaa. Se on myös ihan ok, mutta eikös silloin ongelma ratkeaisi helpommalla, jos sinä poistut palstalta ja valitset vaikkapa jonkun muun keskustelufoorumin?
Niin, mutta eikös tästäkin asiasta kuitenkin voi keskustella?
Onko tällaisessa pahan olon palstassa mitään järkeä. Joku syyhän siihen on, miksi Kaksplussalla saat bannin helpolla, kun taas täällä saa Hitlerit jatkaa ja jatkaa. Täällä katsotaan minkä tahansa sonnan suoltaminen asialliseksi. (Paitsi keskoshoidon järkevyydestähän ei saa puhua...)
:)
Täähän on hulvatonta viihdettä! Lähdekritiikki on se taikasana jota kannattaa käyttää yleensäkin netissä pyöriessä.
olevat haluavat heti bannia kaikille muille?!?!
Tämän asian tiimoilta sun pitää ottaa yhteyttä palstan ylläpitäjiin, he ratkaisevat asian.
Olen laittanut viestiä ylläpitoon. Taitavat olla viikonlopun vietossa.
Mua kiinnostaa, että mitä muut on mieltä asiasta?
Onko tarpeen rajoittaa mitä täällä kirjoitetaan, vai onko ihan kaikki hyväksyttävää?
Lainauksia tämän keskustelualueen säännöistä:
"3. Hyvien tapojen noudattaminen
Älä ivaa, hauku tai loukkaa muita keskustelijoita tai nimellä mainittuja yksityisiä ihmisiä. Yksityishenkilöiden kuva-arvosteluita tai keskusteluita, jotka aiheuttavat kunnianloukkauksia, ei haluta tälle sivustolle.
Kiellettyjä ovat yksityiskohtaiset ja mässäilevät kertomukset ihmisiin tai eläimiin liittyvistä kuolemantapauksista tai väkivallasta sekä ihmisten harhaanjohtaminen tai tarkoituksenmukainen haitan tuottaminen.
Älä esitä toisen yksityiselämästä sellaista tietoa, yhteystietoja, vihjausta tai kuvaa, joka saattaisi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa.
Herjaus, kunnianloukkaus, yksityisen loukkaaminen, rasismi tai kansanryhmää vastaan kiihottaminen on kielletty tämän sivuston keskusteluissa."
Mikä keskustelu se sellainen on, jos eri mieltä olevat haluavat heti bannia kaikille muille?!?!
No mä en tiedä, mutta mä sain tänne bannia, kun olin eri mieltä tuon fiksun ja yliempaattisen Hitlerin kanssa. Kaksplussalla taas bannin sai alta aikayksikön kirjoittelemalla juuri noita lapsettomuushoitojen vastaisia juttuja. Eli ihan päinvastainen toiminta.
Tarkoittaakohan tuo sitä, että Kaksplus on lapsettomien puolella, Vauva-lehti heitä vastaan? :D
Pohdiskelee.
Nyt se keskoshoitoketju poistettiin, niin vähän uumoilinkin. Lapsettomuushoidoilla syntyneitä lapsia perheineen saa ihan vapaasti loukata täällä, mutta
keskoshoito on TABU.
sanoa mitään että naiset ovat älykkyystestien mukaan tyhmempiä kuin miehet ja pärjäävät työelämässäkin miehiä paljon huonommin ja mielenterveysongelmien takia jäädään eläkkeelle enemmän ja poissaoloja töistä milloin mistäkin syystä (ei siis lasten takia) on paljon enemmän kuin miehillä. jne.
no mä toivoisin, että tavallisten ihmisten onnettomuuksien mässäily olisi tabu. Varsinkin jos lapsi kuolee, niin se nousee täällä aina verenhimoisten ämmien syyttelyketjuksi. Lapsen kuolema on aina äidin syy, vaikka äidillä ei olisi edes teoreettista mahdollisuutta estää kuolemaa.
Yksi ystäväni joutui tällaisen mässäilyn kohteeksi. Onneksi ketju saatiin poistettua, mutta se oli kamalaa luettavaa. Kirjoittelun aloitti pahansuopa sukulainen, joka vääristi lääketieteellisiä faktoja saadakseen paremman haaskajutun.
ihan mikä aihe, joku ottaa sen henk.koht, olis se sitten vaikka koiran perskarvasta.