Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks ihmiset on niin tyhmiä, että tulevat kylään ja ilmottavat, että saattavat olla vatsataudissa??!

Vierailija
21.03.2010 |

Voi perse!!!!!! Pari tuntia siitä kun olivat lähteneet, soittivat, että molemmat lapset ykää. Ollaan lähdössä huomenna reissuun, eikä todellakaan oltas haluttu mitään purjotautia tai edes riskiä siitä. Vittu että vituttaa!!!!!!!!!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjositko jotain sopimatonta?

muussa tapauksessa ovat todella erikoinen perhe!!! toivottavasti lomanne EI mene pilalle!!

Vierailija
2/5 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat olleet itse paikassa, jossa oli tautia ollut. mun mielestä heidän olis ehdottomasti pitänyt soittaa meille ensin, että voivatko silti tulla. ja nyt oon sit täällä hereillä ja kuulostelen, että alkaako muksuilla oireet.. en saa ite unta, kun ressaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota päivä ja hetki kerrallaan.

Vierailija
4/5 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat olleet itse paikassa, jossa oli tautia ollut. mun mielestä heidän olis ehdottomasti pitänyt soittaa meille ensin, että voivatko silti tulla. ja nyt oon sit täällä hereillä ja kuulostelen, että alkaako muksuilla oireet.. en saa ite unta, kun ressaan :(

Vierailija
5/5 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen töissä myös eräs kollega vasta jonkin ajan kuluttua (kun mieheni jo ollut kollegan huoneessa juttelemassa) kertoi, että heidän perheensä vatsataudissa ja vaimo juuri kotiutunut sairaalasta parin päivän tiputuksesta. Just. Olisi voinut sanoa heti, niin olisi voinut jutella vaikka puhelimitse asiat mieluummin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan