Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö käytetty turvakaukalo kaupaksi vai kannattaako suosiolla antaa ilmaiseksi tuttavalle?

Vierailija
20.03.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ohjekirjan mukaan ja hintalappuun: "ei kolaroitu". Meni nopeasti kaupaksi. Oli kyllä yhdellä ollut, uuden näköinen kaukalo.

Vierailija
2/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvaistuinta, koska sen "historiasta" ei ole tietoa. Tuttavalta kyllä voin käytetyn ostaa, koska heihin voi yleensä luottaa, mikäli sanovat ettei istuin ole ollut kolarissa mukana.

Vierailija
4/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain juuri 35e turvakaukalosta kirpparilla. Olimme itsekin ostaneet sen käytettynä. Kyllä se taitaa olla häviävän pieni riski siinä että kaukalo voisi olla ollut kolarissa. Kolarointi on oikeasti tosi harvinaista. Mä en tunne ketään joka olisi kolaroinut vauva kyydissä, siinä on heti automaattisesti skarpinpikin.

Vierailija
5/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun heillä ei ole varaa. Ovat molemmat teinejä ja vahinkovauva tulossa. Olen jo antanut lähes kaikki meidän vauvanvaatteet heille ja nyt mietin noita kaikkia muita varusteita, että mitä tekisin. Kiva olisi joku ropo niistä saada, mutta jos tosi vähän maksetaan ja myymisestä on kuitenkin vaivaa, niin melkein mieluummin antaisin nekin sitten "hyväntekeväisyyteen"

Vierailija
6/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas toimii nämä sivut... Yritin lainata nelosta.

Vierailija
7/7 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pullollaan käytettyjä. Ei mene kovin hyvin kaupaksi.