Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäsosiaalisella ja yksin viihtyvällä naisella oikeutta tulla äidiksi?

Vierailija
20.03.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsella on oikeus sosiaalisiin kontakteihin eli sun pitää nähdä vaivaa, että hän saa niitä myös vaikka itse olisitkin epäsosiaalinen.

Vierailija
2/3 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalielämässä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalista käytöstä on mm.tunnekylmyys, väkivaltaisuus ja empatiakyvyttömyys tai kyvyttömyys (+haluttomuus) ylipäänsä ymmärtää toisia ihmisiä ja tulla heidän kanssaan toimeen. Tällaiselle ihmiselle en suosittelis äitiyttä. Lapsi kärsii jos äiti ei ymmärrä hänen psyykkisiä tarpeitaan.

Mut jos epäsosiaalisuudella tarkoitetaan sitä että viihtyy yksin, on arka, ei oikein osaa olla muiden kanssa vaikka tahtoisikin niin silloin asia on eri. Jos ihminen on siis psyykkisesti terve ja kykenee olemaan huolehtiva ja hellä äiti lapselleen, eikä kohtuuttomasti rasitu siitä että joutuu olemaan läsnä toiselle ihmiselle suurimman osan valveillaoloajastaan, niin silloin hänellä on kaikki ainekset hyvään äitiyteen.

Äidiksi tullessa on luovuttava omasta mukavuudenhalustaan. Mä en pidä urheilusta mutta lapsi pitää siitä ja siksi mä järjestän meidän elämämme niin että hän saa urheilla. Lapsi tarvitsee kavereita ja lapsen hyvinvoinnin vuoksi äidin on pikku pakko ylittää se oma mukavuuskynnys ja hankkia niitä lapselle kun lapsi on pieni sekä huolehtia niistä. On lapsen heitteillejättöä jättää huolehtimatta jostain niin ensiarvoisen tärkeästä kuin ihmisten kanssa toimiminen, ja siinä vanhempien on oltava esimerkkinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi