Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen fiksu ja yliempaattinen. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
20.03.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen asioita yleisellä tasolla, vaikka ihmiset tekeekin päätöksensä yksilötasolla.

Mä oon tosi empaattinen. Esim. lapsettomuushoidot on sellainen asia mitä mä en ole tarvinnut. Kuitenkin tiedän, ettei niitä pidä käyttää. Ei niiden lasten kuulu syntyä.

Olen fiksu ja yliempaattinen, enkä halua loukata ketään.

Vierailija
2/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliempaattinen on tällainen ihana ihminen, joka haluaa jakaa mielipiteitään, vaikka tietää että ne voi joitakuita loukata.

Mä välitän kanssaäideistä niin paljon, että haluan jakaa mielipiteeni siitä, että joidenkin heidän lasten ei olisi kuulunut syntyä maailmaan. Minä rakastan lähimmäisiäni!

t: y-e & f

Vierailija
4/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee muiden tunteita ominaan? Kuten mä.

Vierailija
5/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen sisälläni esim. lapsettomien parien hirveän tuskan, vaikken sitä ole itse kokenutkaan! Kannan koko maailman tuskaa harteillani!

Vierailija
6/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuna ihmisenä voisit vähän selventää.

Vierailija
7/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun minä tiedän että juuri siinä kohtaa ihminen puuttuu liikaa luonnon toimintaan. Hyväksyn kaikki muut lääketieteen keksinnöt, mutta lapsettomuushoidot on se kohta missä raja ylitetään.

Vierailija
8/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun minä tiedän että juuri siinä kohtaa ihminen puuttuu liikaa luonnon toimintaan. Hyväksyn kaikki muut lääketieteen keksinnöt, mutta lapsettomuushoidot on se kohta missä raja ylitetään.

Fiksuna ihmisenä osaat varmaankin määritella, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
9/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miten yliempaattisuus tuohon liittyy mitenkään?"

No katsos minä kyllä soisin ystävilleni niitä hoitoja ja söpöjä lapsia ovat jotkut saaneetkin. Mutta minä en hyväksy niitä hoitoja. Se on scifistelyä! Ei niiden lasten olisi kuulunut syntyä.

Vierailija
10/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No miten yliempaattisuus tuohon liittyy mitenkään?"

No katsos minä kyllä soisin ystävilleni niitä hoitoja ja söpöjä lapsia ovat jotkut saaneetkin. Mutta minä en hyväksy niitä hoitoja. Se on scifistelyä! Ei niiden lasten olisi kuulunut syntyä.

Joten et olekaan fiksu.

Vierailija
11/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikään et ymmärrä mitä empatia tarkoittaa. Jos olisit empaattinen ymmärtäisit miltä lapsettomuus tuntuu ja olisit hoitojen puolella. Turha käyttää omasta itsestään sanoja joita ei ymmärrä.

Vierailija
12/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä kyllä tiedän paremmin kuin te! Minä en halua loukata ketään. Olen fiksu ja yliempaattinen totuudentorvi! Joskus totuus sattuu! Minä haluan totuuden kertoa. Minun totuuteni.

Vierailija
13/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt kyllä joku muukin ongelma kuin vain lapsettomuus...

Vierailija
14/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on lapsia! Sain ne luomusti. Se tekee minusta paremman kuin te muut!

Vierailija
15/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa susta aika tollon vaikutelman.

Vierailija
16/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisena ihmisenä pitäisit suusi kiinni kun ymmärtäisit että loukkaisit jotakuta. Mutta et, joten et ole empaattinen. Itsetuntemuksesi on huonoa. Mistä keksit tuon sanan yliempaattinen? Kun et edes ymmärrä mitä se tarkoittaa!

Onneksi minun ystäväpiirissäni ei ole yhtä "empaattisia" ihmisiä kuin sinä... :)

Provohan tämä vain olikin...

Vierailija
17/17 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minähän vain haluan valistaa teitä. En halua loukata. Tämä on tärkeä asia ja juuri oikea foorumi tälle. Menkää pois täältä scifi-lapsinenne jos puntit alkaa tutista.