G: Mikä ja kuka Psykomamma oikeasti on?
Kommentit (53)
otsikoita, mutta tässä keskustelussa viestit 13, 14, 16, 17, 22, 26, 28, 31, 33, 40, 42, 44.
Kun mä en käy missään erhekerhoissa ja mitä siitä jos mut tunnetaankin? Maine senkun kasvaa, eikä hävetä pätkääkään.
ennenhän sä sanoit käyväs jossain perhekerhossa tms.
En tiedä kenestä on kyse.
Lue noi kommentit mitkä se on tässä ketjussa kirjoittanut. Se on sitä samaa x 1000. Minä luen nykyään jo näissä ketjuissa vain komemntoijien kommentit, en psykomamman löpinöitä. Kiinnostaa tämä ilmiö enemmän pohdintana tämmöisistä provoista ja niiden dynamiikasta, psykomamman jutut on lakanneet kiinostamasta jo ajat sitten koska se on aina sitä samaa.
Mulle kyllä voi tulla päin naamaa sanomaan, mä sanon sit takaisin. Ja mitä siitä, sittenhän mä voin loppuelämäni kulkea julkkiksena.
Ai Herpeshuoraäpärienäiti-maine??
silloin kun tuo vanhempi äpärä oli vauva, nyt en oo vaivautunut edes pihalle kakaroiden kanssa, kun ei kiinnosta.
Ja mitä siitä, sittenhän mä voin loppuelämäni kulkea julkkiksena.
hirveän kateellisia sun luksus-elämästä sossun rahoilla. Tai sun pulleasta lääkeveskasta...
niin, miks nuo sossut, jotka torstaina kävi, eivät ottaneet kakaroita jo silloin mukaan? Kiireellisessä huostaanotossa kun ei tartte turhaan tuhlata verorahoja tukitoimiin.
niin, miks nuo sossut, jotka torstaina kävi, eivät ottaneet kakaroita jo silloin mukaan? Kiireellisessä huostaanotossa kun ei tartte turhaan tuhlata verorahoja tukitoimiin.
täällä itse oo vähän niinkun luonut oman mainees epäsopivana äitinä? Ensiksi tuut tänne esittelemään sossu-wt-perhehelvetti-elämääs, ja sitten jollain tavalla syytät sitä vastaanottoa, jonka sun provoilu saa...just!
olen täysin epäonnistunut äitinä, niin miks ne sossut sit kiusaavat mua lisää ja vaan jättävät kakarat mulle?
lääkkeet menee vessanpytystä. Just meni 300€:n edestä yhteiskunnan rahaa viemäriin.
Ja älkää pitkittäkö mun kärsimystä, hakekaa jo nuo kakarat sinne huostaan.
Aikasta paljon on palanut omaa rahaa noiden kakaroiden ylöspitoon. Tänäänkin ostin sinappikoneelle Ticketin toppahaalarin ens talveksi, mutta sen saan onneksi myytyä tuplahinnalla huutiksessa heti syksyllä, niin oikeastaan se oli sijoitus.
kerropp se sun nimi, osote ym niin tullaan porukalla hakemaan lapset pois. Ai niin, mutta ethän sä uskalla.
Kun mä en käy missään erhekerhoissa ja mitä siitä jos mut tunnetaankin? Maine senkun kasvaa, eikä hävetä pätkääkään.