Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä ja kuka Psykomamma oikeasti on?

Vierailija
20.03.2010 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en käy missään erhekerhoissa ja mitä siitä jos mut tunnetaankin? Maine senkun kasvaa, eikä hävetä pätkääkään.

Vierailija
42/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikoita, mutta tässä keskustelussa viestit 13, 14, 16, 17, 22, 26, 28, 31, 33, 40, 42, 44.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä en käy missään erhekerhoissa ja mitä siitä jos mut tunnetaankin? Maine senkun kasvaa, eikä hävetä pätkääkään.

ennenhän sä sanoit käyväs jossain perhekerhossa tms.

Vierailija
44/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenestä on kyse.

Lue noi kommentit mitkä se on tässä ketjussa kirjoittanut. Se on sitä samaa x 1000. Minä luen nykyään jo näissä ketjuissa vain komemntoijien kommentit, en psykomamman löpinöitä. Kiinnostaa tämä ilmiö enemmän pohdintana tämmöisistä provoista ja niiden dynamiikasta, psykomamman jutut on lakanneet kiinostamasta jo ajat sitten koska se on aina sitä samaa.

Vierailija
45/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä voi tulla päin naamaa sanomaan, mä sanon sit takaisin. Ja mitä siitä, sittenhän mä voin loppuelämäni kulkea julkkiksena.

Vierailija
46/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Herpeshuoraäpärienäiti-maine??

Vierailija
47/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun tuo vanhempi äpärä oli vauva, nyt en oo vaivautunut edes pihalle kakaroiden kanssa, kun ei kiinnosta.

Vierailija
48/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siitä, sittenhän mä voin loppuelämäni kulkea julkkiksena.

hirveän kateellisia sun luksus-elämästä sossun rahoilla. Tai sun pulleasta lääkeveskasta...

Vierailija
49/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miks nuo sossut, jotka torstaina kävi, eivät ottaneet kakaroita jo silloin mukaan? Kiireellisessä huostaanotossa kun ei tartte turhaan tuhlata verorahoja tukitoimiin.

Vierailija
50/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miks nuo sossut, jotka torstaina kävi, eivät ottaneet kakaroita jo silloin mukaan? Kiireellisessä huostaanotossa kun ei tartte turhaan tuhlata verorahoja tukitoimiin.

täällä itse oo vähän niinkun luonut oman mainees epäsopivana äitinä? Ensiksi tuut tänne esittelemään sossu-wt-perhehelvetti-elämääs, ja sitten jollain tavalla syytät sitä vastaanottoa, jonka sun provoilu saa...just!

Vierailija
51/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin epäonnistunut äitinä, niin miks ne sossut sit kiusaavat mua lisää ja vaan jättävät kakarat mulle?

Vierailija
52/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet menee vessanpytystä. Just meni 300€:n edestä yhteiskunnan rahaa viemäriin.

Ja älkää pitkittäkö mun kärsimystä, hakekaa jo nuo kakarat sinne huostaan.

Aikasta paljon on palanut omaa rahaa noiden kakaroiden ylöspitoon. Tänäänkin ostin sinappikoneelle Ticketin toppahaalarin ens talveksi, mutta sen saan onneksi myytyä tuplahinnalla huutiksessa heti syksyllä, niin oikeastaan se oli sijoitus.

Vierailija
53/53 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerropp se sun nimi, osote ym niin tullaan porukalla hakemaan lapset pois. Ai niin, mutta ethän sä uskalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi