G: Mikä ja kuka Psykomamma oikeasti on?
Kommentit (53)
säälipistekampanjani kantaa jo hedelmää. Mähän sen tuossa viikko sitten aloitin. Nyt niitä pisteitä ropisee jo.
säälipistekampanjani kantaa jo hedelmää. Mähän sen tuossa viikko sitten aloitin. Nyt niitä pisteitä ropisee jo.
silläkö tavalla, että kerrot halustasi levittää sukupuoliherpestä av-mammojen miehiin?
Sä luulet, että sä jotenkin manipuloit tätä palstaa, mutta totuushan on vain se, että sä oot todella sairas ihminen. No, varmaan tuollaisetkin kuvitelmat kuuluu tuollaiseen paranoidiin häiriöön. Etkö tajua, että ihmiset säälii sua siks, kun oot niin sairas?
Mene hoitoon idiootti vauvapalstalla provoilija.
niin paljon eteenpäin kuin vain näin yh-mammana pystyn.
lisää että en tarkoittanut että psykomamma olisi välttämättä paranoidi. Paranoidi ei varmaan ei edes kirjoittelelisi täällä siitä pelosta että naapurin Urpo saa selville hänen ip-osoitteensa ja käyttää sitä häntä vastaan tai jotain :).
herpespyllyäni mahdollisimman paljon vessanpytynreunaan ja toivon että joku raskaanaoleva saa herpeksen ja sen sikiö vammautuu.
Eikö kukaan muu ole ilmoittanut tästä idiootista ylläpidolle?
Tehdäänpä taas se joukolla.
tuntuu, et tolla psykomammalla on tietty ketju, johon haluaa provoilla, mut sitten muuten käyttäytyy täällä kuten muutkin. Siis kommentoi, avaa ja seurustelee palstoilla. Eihän me sitä kukaan tiedetä minä asiantuntijana hän täällä missäkin esiintyy. Kirjoitusasussakaan ei ole kovin paljon virheitä ym. Luulen, että voi olla väsynyt äiti, jolla välillä hitsaa pahasti yli.
psykomamma, onko sun nimi Elina W?
tuntuu, et tolla psykomammalla on tietty ketju, johon haluaa provoilla, mut sitten muuten käyttäytyy täällä kuten muutkin. Siis kommentoi, avaa ja seurustelee palstoilla. Eihän me sitä kukaan tiedetä minä asiantuntijana hän täällä missäkin esiintyy. Kirjoitusasussakaan ei ole kovin paljon virheitä ym. Luulen, että voi olla väsynyt äiti, jolla välillä hitsaa pahasti yli.
aika pahasti hitsaa tosiaan.
Joo, mielestäni ylläpidon ois hyvä tietää tää tapaus. Tehdään porukalla se ilmoitus.
Ootteko te laittaneet salakatselulaitteen mun läppäriini? Ja oliko se jehova oikeasti cia:n agentti, kun eilen kävi meidän ovella?
väsynyt äiti joka purkaa painetta. Jotenkin tuo viha mikä noista viesteistä huokuu tuntuu niin tutulta. En usko että terve pystyy sitä noin johdonmukaisesti teeskentelemään. Ja jos pystyy, niin onnittelut kirjoittajalle. t. pershäiriöinen.
tää kirjoittelija on jo lastensuojelun piirissä. Ja muistetaan sekin, että Oulussa ei niin hirveän isot piirit kuitenkaan ole samanikäisten lasten vanhemmilla. Ainakin meidän perhekerhossa spontaanisti säälittiin ton psykomamman lapsia, koska kaikki käyttää nettiä nykyään. Jos ap tosiaan on Oulusta ja käy niissä tapahtumissa missä väittää käyvänsä, niin moni jo tietää kuka hän on. Mä toivon ihan hänen itsensä vuoksi ettei hänen henkilöllisyytensä koskaan paljastu ja että hän on ymmärtänyt valehdella asuinpaikkakuntansa ja lastensa iät. Voi muuten tulla vähän palautetta niiltä tuhansilta äideiltä jotka on huolestuneet hänen lapsistaan.
Hankkisit nyt edes hiv:n ni olis edes jotain mitä levitellä.
tää kirjoittelija on jo lastensuojelun piirissä. Ja muistetaan sekin, että Oulussa ei niin hirveän isot piirit kuitenkaan ole samanikäisten lasten vanhemmilla. Ainakin meidän perhekerhossa spontaanisti säälittiin ton psykomamman lapsia, koska kaikki käyttää nettiä nykyään. Jos ap tosiaan on Oulusta ja käy niissä tapahtumissa missä väittää käyvänsä, niin moni jo tietää kuka hän on. Mä toivon ihan hänen itsensä vuoksi ettei hänen henkilöllisyytensä koskaan paljastu ja että hän on ymmärtänyt valehdella asuinpaikkakuntansa ja lastensa iät. Voi muuten tulla vähän palautetta niiltä tuhansilta äideiltä jotka on huolestuneet hänen lapsistaan.
Vapaaehtoisestihan hän täällä käsittääkseni omia ongelmiaan levittelee muiden tietoon.